Hej med jer
Åha jeg går rundt med ondt i maven af bekymring, og jeg har lige brug for at høre, hvad I tænker.
Jeg er gravid i uge 13.
I tirsdags kortsluttede vores mikrobølgeovn. Det røg og lugtede. Jeg skyndte mig ud på vores altan, mens min mand fik bakset mikroovnen ud af lejligheden. Det stank stadig helt forfærdeligt i lejligheden, så vi tog hjem til min mor i nogle timer, mens vi luftede ud. Da vi kom tilbage lugtede det stadig lidt, så vi åbnede alle vinduer på vid gab også i soveværelset. Efter 5 min syntes jeg ikke længere, at det lugtede i soveværelset, så vi gik i seng derinde stadig med pivåbent vindue hele natten.
Om morgenen onsdag lukkede jeg alle vinduer, men efter 5-10 min kom lugten tilbage. Jeg åbnede igen alt, gjorde mig klar og tog på arbejde. Min mand var hjemme og luftede on-off ud hele dagen. Om aftenen besluttede vi os for at sove i min mors lejlighed.
Torsdag kom vi hjem til lejligheden igen om eftermiddagen. Der lugtede stadig lidt i gangen og stuen. Vi åbnede alle vinduer og barrikaderede os på soveværelset, som ikke lugtede, og sov der.
Fredag morgen lukkede vi alle vinduer inden vi tog på arbejde. Da vi kom hjem, var lugten kommet igen. Igen åbnede vi alle vinduer, lukkede os inde på soveværelset med åbent vindue og lagde os til at sove. Men nu ligger jeg her natten til lørdag og bliver super bange for, om vi siden tirsdag burde have forladt lejligheden helt og ikke sovet her. Jeg har nok hele tiden undervurderet, hvor meget der sidder i vores møbler, men nu kan jeg jo konstatere, at det må være en del, siden det stadig lugter
Hvad tænker I?
Anmeld
Citér