Drikker 6 Flasker MME om natten!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.657 visninger
11 svar
6 synes godt om
5. februar 2023

LEEV

Min datter på 3,5 mdr er gået permanent over på flaske for 14 dage siden ca.

Nu vågner hun stort set hver time til 1,5 og vil have mælk, nogle gange sipper hun, men andre gange slupre hun 125 ml i sig.

hun sover derfor utrolig dårligt og hvis hun vågner helt op skal hun svøbes og hoppes med på en bold…

det skal lige siges hun er i et tigerspring!

hjælp er ved at rive håret af mig selv!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2023

Darling

Hvor meget får hun om dagen? Min søn får også flaske

Anmeld Citér

5. februar 2023

LEEV

Darling skriver:

Hvor meget får hun om dagen? Min søn får også flaske

Hun får tilbudt Meget men drikker ikke så meget ved bare ikke hvordan vi skal vende om på det

Anmeld Citér

5. februar 2023

Dream

Kan hun ikke tilbydes mere ad gangen? Vores datter på knap otte uger spiser op til 180 ml på et måltid. Oftest 130 men nogle gange er hun bare mega sulten. Ellers prøv at spørge sundhedsplejersken om hun har et råd

Anmeld Citér

5. februar 2023

Cherry_

Tænker det lyder normalt. Mit barn har også været flaske barn. H*n drak hver 2-3. time hele natten igennem. Giver god mening især hvis det er det eneste mad de får. 

Tænker ikke der er så meget at gøre ved det omend det er hamrende for forældrene. Tænker ammebørn også drikker en del om natten og det er jo naturligt 

Jeg havde mange sutteflasker, MME pulver og varmt vand i termokande så kunne jeg gøre det hele klar uden at gå ud af værelset

Anmeld Citér

5. februar 2023

AnoMor

Jeg fik set råd at lave flakser sådan så der altid var 10-15 ml tilbage når baby ikk ville have mere. Så var man sikker på de var rigtig mætte.  så hvis flasken var tømt så lav lidt mere og tilbud det. 

Anmeld Citér

5. februar 2023

LEEV

Cherry_n skriver:

Tænker det lyder normalt. Mit barn har også været flaske barn. H*n drak hver 2-3. time hele natten igennem. Giver god mening især hvis det er det eneste mad de får. 

Tænker ikke der er så meget at gøre ved det omend det er hamrende for forældrene. Tænker ammebørn også drikker en del om natten og det er jo naturligt 

Jeg havde mange sutteflasker, MME pulver og varmt vand i termokande så kunne jeg gøre det hele klar uden at gå ud af værelset

Jeg laver mælk på babybrezza, så det er ikke fordi det er slemt, men jeg ammede ind til hun var 3 mdr. der kunne hun sove meget længere imellem.

Anmeld Citér

5. februar 2023

LEEV

AnoMor skriver:

Jeg fik set råd at lave flakser sådan så der altid var 10-15 ml tilbage når baby ikk ville have mere. Så var man sikker på de var rigtig mætte.  så hvis flasken var tømt så lav lidt mere og tilbud det. 

Jeg laver også meget mælk og hun tømmer dem sjælendt men skal alligevel have hele tiden :O

Anmeld Citér

5. februar 2023

AnoMor

LEEV skriver:

Jeg laver også meget mælk og hun tømmer dem sjælendt men skal alligevel have hele tiden :O

Okay. Hmm. Hardy evt prøvet med er andet MME mærke. ? Måske mætter det bare ikke nok det du giver hende?  

min søn blev f.eks ikke mæt af allomin. Det blev han til gengæld af baby&me 

Anmeld Citér

5. februar 2023

Cherry_

LEEV skriver:

Jeg laver mælk på babybrezza, så det er ikke fordi det er slemt, men jeg ammede ind til hun var 3 mdr. der kunne hun sove meget længere imellem.

så er der vel ikke så meget at gøre, hun spiser vel det hun har brug for. Men du kender dit barn bedst hvis du tænker det er pga tryghed så kan du prøve og se om der er noget andet der kan få hende videre i søvnen….

Held og lykke håber du finder en løsning

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.