Tjuhl skriver:
at jeg ikke gider være hys i denne min sidste IUI behandling. nu har jeg gjort ALTING korrekt siden vi startede igen i april, og jeg har det som om behandlingen og barnløsheden holder mig som gidsel. jeg tør ikke gå en tur i skoven, jeg tør ikke løfte tunge ting, jeg tør ikke spise chokolade eller drikke cola og jeg tør ikke sove på andet end ryggen. det er nok at jeg i forvejen ikke heeelt kan mærke mig selv fordi jeg er så stopfyldt af hormoner, og at jeg overhovedet ikke kan have et sexliv med Søren, fordi min krop ikke føles som min, at jeg hyler det ene øjeblik og griner hysterisk det næste.
NU GIDER JEG FANDME IKKE MERE!
jeg blev gravid i december og der var den eneste forholdsregel jeg tog ikke at drikke alkohol. og det er den eneste forholdsregel jeg vil tage i næste måned. og hvis det ikke lykkedes, så er det brandærgeligt. men jeg gider ikke gå rundt og give mig selv skylden for det! og så vil jeg nyde min jul og min januar - og græde lidt over alt det der skete for et år siden - og så skal jeg nok blive hys og tage det hele alvorligt igen når jeg starter i IVF.
ja...nu skriver jeg det her, for hvis jeg får optræk til tilbagefald, så har I hermed min tilladelse til at stikke mig en lussing
Hørt hørt...
Efter 9 IUI forsøg satte jeg foden i jorden og sagde STOP!!!! vi står for en flytning, vi skal male og så alle de dejlige julefrokoster.
Det vil jeg ikke gå glip af, fordi jeg ikke lige må løfte pga et IUI forsøg, må ikke drikke osv.... så nu venter vi bare på at kunne starte ISCI til Januar.
Jeg synes aldrig jeg har haft det bedre i det 1 vi har været i behandling.
Anmeld