Jeg har besluttet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2009

oo

Sasja77 skriver:

Hej med dig,

Det er så dejligt at høre at du har valgt kort sagt at "Skide det hele et stykke"!!!!

Da jeg ikke kender nogen sååå godt herinde endnu ser jeg mig meget påpasselige med hvad jeg skriver men sidst da jeg skrev til dig havde jeg en sådan lyst til at fortælle hvordan vi har fået 7 års barnløshed til at gå.  Vi er jo meget forskellige allesammen og osse med hvordan vi tackler det her MEN....vi valgte ganske enkelt at livet skulle leves og efter VORES regler! Vi festede, rejste, hyggede græd og grinte sammen. Vi vidste at der var ikke så meget især jeg kunne gøre anerledes. Så for os handlede det om at vi ikke måtte glemme at vi først og fremmest var/er kærester og ægtefolk og det var vigtig at det kom i første række for det er ikke alverden du har tilbage af hverken dig selv, din mand eller dit liv hvis i glemte det hele på vejen mod projekt baby! Og hånden på hjertet, hvor mange har lyst at blive tvunget til et liv alene med baby fremfor evt. selv at vælge det?

Jeg synes det er dejligt at du har valgt at nyde julen, dig selv og din mand! Det er sundt og jeg er sikker på at det vil gøre dig rigtig godt

Må jeg foreslå dig en bog hvis du kan lide at læse?! Den hedder "projekt baby" og er skrevet af Sinead Moriarty. Den er autentisk, rørende og ret sjov at læse.

Jeg håber virkelig at det lykkedes for Jer!!

Mange tanker og kram 

Sasja

hej! og velkommen til!

er det lykkedes for jer at få børn eller hvordan?

det er altid noget andet at få svar fra de kvinder der selv går igennem barnløshedshelvedet og ved, at man - uden at opdage det selv - kan blive lettere paranoid af det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2009

Sasja77

Hej igen,

Ja det er lykkedes os. Jeg er 27 uger henne og vi glæder os rigtig meget Det var mig der skrev til dig med en lille opmuntring for ikke så længe siden hvor jeg fortalte at jeg er blevet gravid med ICSI metoden. 

Vi prøvede også selv inseminering en del gange før vi gik videre til IVF på Rigshospitalet.

Hold humøret højt, det kommer lige pludselig!

Sasja

Anmeld

6. november 2009

kbh-tøs

Tjuhl skriver:

at jeg ikke gider være hys i denne min sidste IUI behandling. nu har jeg gjort ALTING korrekt siden vi startede igen i april, og jeg har det som om behandlingen og barnløsheden holder mig som gidsel. jeg tør ikke gå en tur i skoven, jeg tør ikke løfte tunge ting, jeg tør ikke spise chokolade eller drikke cola og jeg tør ikke sove på andet end ryggen. det er nok at jeg i forvejen ikke heeelt kan mærke mig selv fordi jeg er så stopfyldt af hormoner, og at jeg overhovedet ikke kan have et sexliv med Søren, fordi min krop ikke føles som min, at jeg hyler det ene øjeblik og griner hysterisk det næste.

NU GIDER JEG FANDME IKKE MERE!

jeg blev gravid i december og der var den eneste forholdsregel jeg tog ikke at drikke alkohol. og det er den eneste forholdsregel jeg vil tage i næste måned. og hvis det ikke lykkedes, så er det brandærgeligt. men jeg gider ikke gå rundt og give mig selv skylden for det! og så vil jeg nyde min jul og min januar - og græde lidt over alt det der skete for et år siden - og så skal jeg nok blive hys og tage det hele alvorligt igen når jeg starter i IVF.

ja...nu skriver jeg det her, for hvis jeg får optræk til tilbagefald, så har I hermed min tilladelse til at stikke mig en lussing

Hørt hørt...

Efter 9 IUI forsøg satte jeg foden i jorden og sagde STOP!!!! vi står for en flytning, vi skal male og så alle de dejlige julefrokoster.

Det vil jeg ikke gå glip af, fordi jeg ikke lige må løfte pga et IUI forsøg, må ikke drikke osv.... så nu venter vi bare på at kunne starte ISCI til Januar.

Jeg synes aldrig jeg har haft det bedre i det 1 vi har været i behandling.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.