Pseudotvillinger - autostole og andet udstyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2023

Anonym trådstarter

321 skriver:

Med en høj far får du sikkert også hurtigt høje børn. Så skal I alligevel have en bil med mere benplads på bagsædet på et tidpunkt . 

Jeg haft to barnevogne i Bagage rummet på en Ford Mondeo. Og der er rigeligt med plads på bagsæderne i den model. 

God pointe - og det kan også være det ender med vi skifter bilen ud. Vi kører bare allerede stationcar, så vi skal vist lige have undersøgt hvilke biler der kunne være egnede. Vi kan også have to barnevogne i bagagerummet på den vi har, men problemet er mere bagsædepladsen da min mand skal have forsædet heeelt tilbage for at have sine knæ der

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2023

Anonym trådstarter

Kastanje skriver:

Men han kan jo ikke have et barn bag sig. Så hvis de er 4 afsted er der ikke en siddemulighed med autostole der fungerer. At bytte plads gør jo ingen forskel?

Præcis

Uanset hvor han sidder foran skal forsædet helt tilbage for at have kan have sine knæ der, så der kan på ingen måde være en autostol der. 

Anmeld Citér

30. januar 2023

KmLarsen1

Profilbillede for KmLarsen1
Anonym skriver:

God pointe - og det kan også være det ender med vi skifter bilen ud. Vi kører bare allerede stationcar, så vi skal vist lige have undersøgt hvilke biler der kunne være egnede. Vi kan også have to barnevogne i bagagerummet på den vi har, men problemet er mere bagsædepladsen da min mand skal have forsædet heeelt tilbage for at have sine knæ der

Men går forsædet vitterligt helt tilbage og rører ved bagsædet?

Til den tid, hvor det næste barn bliver født, vil jeres ældste jo nok være stor nok til at sidde i næste størrelse autostol, hvor de sidder lidt mere ret op og ned, og deres fødder går da ikke ret meget udover sædet, når de sidder i den type?

Men nej, hvis der ikke er plads, så er der jo ikke plads. Ingen kan trylle en bil større... Desværre

Anmeld Citér

30. januar 2023

:)..

Anonym skriver:

Ja tror også det er den eneste løsning for os hvis ikke vi skal skifte bilen ud. Og det kan da også være det ender der.

Hvad har du gjort med barnevogn(e)?

Vi har barnevognen som jeg forestiller mig vores datter stadig sover lur i når hun er 15 mdr. - så skal vi have en barnevogn mere til baby jo?
Men hvis vi skal på tur med begge virker det mere praktisk med en tvillingeklapvogn eller søskendevogn, og det bliver squ også mange vogne til sidst. Forvirringen her er total

Har kun brugt tvillinge vogn meget gammel model når vi fx. Skulle ud alle og gå. 

Jeg havde min babyjogger også min odder vogn som kunne være bag min bil. Så havde jeg en god sleeping bag også hjalp det at min yngste er fra oktober så de helt kolde måneder var han ikke i baby joggeren. den er fantastisk om sommeren . 
du finder den løsning der er jer perfekt. Min svigermor havde fx en ekstra vogn ved hende

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.