Hjælp til pusletaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2023

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt
Loubaby skriver:

Bruger bare et stofnet med en ekstra ble og et sæt skiftetøj. Synes det ser herrens ud med sådan en kæmpe rejsetaske aka pusletaske i kurven/på styret af barnevognen. Forstår ikke at de skal være så gigantiske Og fandt aldrig helt ud af hvad præcis den skulle bruges til, andet end hvis vi skulle på weekendtur med overnatning. Anyway, kan i hvert fald sagtens anbefale et stofnet 

Haha … det kunne have været mig, der skrev det indlæg. Ved ikke noget værre end at komme slæbende med et helt cirkus - meget nemmere at smide en ble og en body i en stofpose og så afsted

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2023

qwerty91

Vi startede ud med en billig Stork som fulgte med vores brugte barnevogn, men skiftede den ud da vores pige var 2 mdr. simpelt hen fordi den blev for lille. 

Vi har et rigtigt gylpebarn som også har skidt virkelig mange bodyer til, så vi har altid haft behov for at have meget skiftetøj, ekstra stofbleer, bleer og savlesmække med - og det fylder bare. De første 2-3 måneder skiftede vi 8-10 lortebleer om dagen og hvis man er ude en hel dag, så er det altså meget der skal være i den taske. Da hun begyndte på mad og vi også havde behov for at have lidt legetøj med når vi skulle noget, købte jeg Konges Sløjd fordi den er så stor og rummelig og den ELSKER jeg.

Jeg gad ikke slæbe 5 forskellig stofnet med hver gang for at have det hele - i den nye pusletaske kan alt bare smides i og så er det samlet. Bruger den både til udflugter, overnatning og babysvømning. En hvilken som helst anden taske/rygsæk ville helt sikkert også kunne gøre tricket, jeg er nu glad for ruminddelingen i denne med termorum til flaske og udvendig lomme til vådservietter.

Så jeg vil sige valget af pusletaske afhænger meget af jeres behov.

Anmeld Citér

29. januar 2023

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Vi har bare brugt en alm weekendtaske hvor der var mange små rum i og en stor åbning så man nemt kan overskue. Vi har og har haft flaskebørn, så der skal jo kunne være lidt i når man er på tur. Når vi ikke længere har skulle have flasker med, har vi bare brugt en rygsæk eller en mindre taske der nemt kunne være under klapvognen. Et par bleer, et sæt skiftetøj, vådservietter, en ekstra sut og et stykke legetøj fylder ikke meget. 

Anmeld Citér

30. januar 2023

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen
MamaGulloev skriver:

Jeg droppede at købe en pusletaske og brugte bare en rygsæk havde jeg liggende alligevel. Det var en haglofs tight small. Og så havde jeg en lille stofpose pose i til puslegrej og en stofpose til madgrej. Det fungerede super fint.

Gjorde det samme :-). Rygsæk - det var super.

Anmeld Citér

4. februar 2023

fartil2banditter

Profilbillede for fartil2banditter

Til det første barn købte vi os fattige i alverdens udstyr (heri en topanmeldt pusletaske).

Til barn nr. 2, så endte vi med at bruge en Rema- og en Netto indkøbspose. De har virket lige så godt og sparet os for en del penge.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.