Vi startede ud med en billig Stork som fulgte med vores brugte barnevogn, men skiftede den ud da vores pige var 2 mdr. simpelt hen fordi den blev for lille.
Vi har et rigtigt gylpebarn som også har skidt virkelig mange bodyer til, så vi har altid haft behov for at have meget skiftetøj, ekstra stofbleer, bleer og savlesmække med - og det fylder bare. De første 2-3 måneder skiftede vi 8-10 lortebleer om dagen og hvis man er ude en hel dag, så er det altså meget der skal være i den taske. Da hun begyndte på mad og vi også havde behov for at have lidt legetøj med når vi skulle noget, købte jeg Konges Sløjd fordi den er så stor og rummelig og den ELSKER jeg.
Jeg gad ikke slæbe 5 forskellig stofnet med hver gang for at have det hele - i den nye pusletaske kan alt bare smides i og så er det samlet. Bruger den både til udflugter, overnatning og babysvømning. En hvilken som helst anden taske/rygsæk ville helt sikkert også kunne gøre tricket, jeg er nu glad for ruminddelingen i denne med termorum til flaske og udvendig lomme til vådservietter.
Så jeg vil sige valget af pusletaske afhænger meget af jeres behov.
Anmeld
Citér