Hjælp til pusletaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.964 visninger
14 svar
2 synes godt om
25. januar 2023

pigen1212

Hej alle!

Vi står og mangler en pusletaske, men jeg er simpelthen i vildrede over alle de forskellige modeller der findes på markedet.

Jeg har især kigget på konges sløjd og cama copenhagen.

Hvad har I af erfaringer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2023

Savanna

Profilbillede for Savanna

Vi valgte en relativt billig en fra Zalando. Min erfaring er at en pusletaske egentlig er overvurderet, eller i hvert fald at det hedder en pusletaske. Så længe den er rummelig og har er par små rum, så viste det sig at være rigeligt for os

Anmeld Citér

25. januar 2023

Darling

Vi har den fra konges sløjd og er så glad for den, der kan være så meget i

Anmeld Citér

25. januar 2023

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
pigen1212 skriver:

Hej alle!

Vi står og mangler en pusletaske, men jeg er simpelthen i vildrede over alle de forskellige modeller der findes på markedet.

Jeg har især kigget på konges sløjd og cama copenhagen.

Hvad har I af erfaringer?

Jeg droppede at købe en pusletaske og brugte bare en rygsæk havde jeg liggende alligevel. Det var en haglofs tight small. Og så havde jeg en lille stofpose pose i til puslegrej og en stofpose til madgrej. Det fungerede super fint.

Anmeld Citér

25. januar 2023

B&J

Vi har aldrig brug pusletaske 

Vi havde en lille pose med 2bleer og stof Lee og der kunne være flaske og mad der i. Ja det samme gjorde vi med sønnen ved slet ikke hvad skal skulle med en pusletaske

Anmeld Citér

25. januar 2023

Sjæleven

Profilbillede for Sjæleven

Jeg fik foræret 2 hjemmesyede pusletasker. Den mindste var pænest, men den største var mest praktisk.
Vigtigst er at de er rummelige! Og at der er et par rum til adskillelse. Rart med et rum til sutter, et stort rum til bleer og skiftegrej, og plads til skiftetøj og legetøj. Og så er det rart at have plads til et pusleunderlag også. 
Om det reelt er en pusletaske, eller bare en anden praktisk taske, er lige meget ��

Anmeld Citér

25. januar 2023

Pb18

Jeg har en baby dreamer puslerygsæk og er egentlig glad for den. Dog har jeg et separat pusleunderlag til den. Hvis jeg ikke havde det ville jeg nok være ret træt af at skulle tømme den for at skifte baby (selve pusletasken kan lynes op og bruges som underlag). Så basalt set kunne en alm rygsæk have været lige så god hvis du gerne vil have en "klassisk" pusletaske vil jeg anbefale dig at kigge på Reshopper, der er ret mange til billigt til salg 

Anmeld Citér

25. januar 2023

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

Konges Sløjd, der er god plads - elsker min

Anmeld Citér

25. januar 2023

Loubaby

Bruger bare et stofnet med en ekstra ble og et sæt skiftetøj. Synes det ser herrens ud med sådan en kæmpe rejsetaske aka pusletaske i kurven/på styret af barnevognen. Forstår ikke at de skal være så gigantiske Og fandt aldrig helt ud af hvad præcis den skulle bruges til, andet end hvis vi skulle på weekendtur med overnatning. Anyway, kan i hvert fald sagtens anbefale et stofnet 

Anmeld Citér

25. januar 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym

Vi bruger Konges Sløjd. Rigtig god og rummelig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.