PlayStation hver aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2023

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Jeg ved ikke, om du er needy, men jeg synes at han lyder dødkedelig  Jeg ville finde en kæreste langt mere interessant, hvis han havde lyst til at føre en samtale (eller knalde) når det endelig var “voksentid” om aftenen…eller hvis han løb sig en tur eller tog lidt ud i verden. Jeg ville heller ikke gide at “vente på ham”, men finde noget sjovt at foretage mig eller udnytte at han alligevel sad hjemme så jeg kunne ses med andre. I det lange løb ville jeg blive træt af ikke at lave noget sammen, og jeg ville føle at jeg manglede tid til at vende “de store ting” i verden med ham jeg var delte liv med … 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2023

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jeg kan ikke rigtig svare på det, da både min kæreste og jeg spiller PlayStation. Vi kan slå sten, saks papir om hvem der skal have lov til at spille. Hvis det er ham der “vinder” og får lov til at spille syr jeg eller strikker eller broderer. 
hvad ville du gerne have at han lavede istedet for at spille? Skulle i da snakke eller se en film eller hvad har du lyst til at lave om aftenen? Det synes jeg er vigtigt at vide for at kunne svare på om du er needy. 

hvis jeg vil have opmærksomhed fra min kæreste og han spiller PlayStation tager jeg al mit tøj af og stiller mig foran ham eller sætter mig overskrævs på ham og spørger ham om jeg eller spillet er mest interessant. Jeg vinder altid og jeg får opmærksomhed.

Hvis den opmærksomhed, du har behov for, slet ikke er sex, men handler om at føre en god samtale, blive holdt lidt om eller blive lyttet til, er det vel ikke vejen frem at smide tøjet? 

Anmeld Citér

19. januar 2023

Anonym

Mor og meget mere skriver:

Hvis den opmærksomhed, du har behov for, slet ikke er sex, men handler om at føre en god samtale, blive holdt lidt om eller blive lyttet til, er det vel ikke vejen frem at smide tøjet? 

Det er jo faktisk også derfor jeg spørger hvilken slags opmærksomhed hun søger. Jeg tror da at hvis man ikke selv gamer at så kan man ikke forstå vigtigheden/hyggen/underholdningsværdien i det for den person der godt kan lide at game. Hvis min mand ikke ville have at jeg gamede eller lavede kreative ting måtte vi jo finde et kompromis, da jeg ikke hver eneste aften ville gide at sidde og se en film fx, da jeg mener at det er tidsspilde, men at jeg da sagtens kunne gøre det 1-2 gange om ugen. Det er også derfor jeg faktisk spørger hvad hun gerne vil om aftenen siden manden synes at hun er needy? 
det andet var selvfølgelig bare et eksempel da jeg får rigeligt med opmærksomhed på trods af en mand der godt kan lide Gaming, men nu forstår jeg jo også selv hvor meget hygge/afslapning der er i det for ham. For i bund og grund handler det vel om kompromis fra begges sider af og lytning til hvilken del af ens fritid/hobby der er vigtig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.