Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:
Go’aften.
Mit barn på 3 år taler overhovedet ikke tydeligt og det er primært hans far, bedsteforældre og jeg, der forstår hende. Kan man forvente det i den alder, at de taler klart og tydeligt? Og så er hun ret dårlig til at forklare sig, når vi stiller hv spørgsmål. Vi øver, men det er som om, at hun ikke bedres.
overhovedet ikke hvis du spørger mig..
alle 3 drenge herhjemme er og har været bagud på det sproglige...
uden anden forklaring end sådan er der bare nogen der har det..
er hun fremme på andre områder? f.eks. motorisk?
hjerner udvikler sig forskelligt..
nogen bliver hurtigt gode til at læse og skrive og snakke.. andre bliver hurtigt gode til at hold styr på kroppen og dens bevægelser og hoppe med samlede ben osv..
vores den ældste var det kun mig frem til han blev ca. 4.5 der forstod fuldt ud.. det er virkelig vendt.. han går i 3 klasse og læser LIX svarende til 7.klasse uden problemer.. han er så langt fremme at da de nu har projekt og skulle vælge EN bog af en bestemt forfatter de skulle læse i løbet af måneden fik han besked af læreren om at vælge 3 for ellers ville han nå at læse færdig nærmest før de andre kom i gang.. han er øverst i begge paralelklasser i dansk, engelsk og matematik hver gang de laver de der tests.. til gengæld er der ikke lige så god balance i kroppen som der er på nogen af de andre børn i klassen...
Anmeld
Citér