Unicorn1 skriver:
Har lige genlæst nogle af dine debatter, og kan ikke lade være med at tænke, at du nok skal afslutte det forhold, for du er slet ikke interesseret i dem på den rigtige måde, lyder det til..
Prøv at læse dine debatter igennem.. Alle debatter omhandler, at du bebrejder og skyder skylden på den mindste.. Og alle debatter bærer præg af, at du ikke får opfyldt dine ønsker/behov eller at du vil lave noget om..
Og så kan jeg jo ikke lade være med at tænke på, om den mindste (som i forvejen har det hårdt med skilsmisse, flytning og nyt samvær) også kan mærke, at bonusmor har noget imod hende.. For det er ud fra dine debatter ret tydeligt, at du har noget imod hende, og at du mener, at hun er skyld i alt..
Når man får en familie med børn, så er det børnene og deres behov og mange af deres vaner, der kommer i første række, og så eftet et stykke tid så kan man lave en lille smule om.. Og det virker ærlig talt til, at du har svært ved at behovsudsætte og lade dem komme først..
Derudover har jeg svært ved at finde noget positivt omkring dem i nogle af dine debatter.. Der er vist kun 1, hvor du omtaler dem positivt.. Ellers er der ingen søde og kærlige ord omkring dem - kun at de afholder dig fra at få fælles hjem, fælles barn, flytte, få hund, rejse på din måde osv.
Så for mig lyder det til, at du er sammen med dine kæreste, fordi du godt kan lide trygheden ved at have en kæreste, og han er din chance for at få dine drømme om barn osv. opfyldt.. Så synes hellere, at du skulle slå op og finde en, der ikke har børn og som vil det samme som dig
Nu er det sjældent, når man lufter sine frustrationer, at man også får alt det kærlige med. Sådan har jeg det i hvert fald selv.
Det er langt fra det samme som om trådstarter i virkeligheden og til hverdag altid er negativ.