Plads i hjertet, men ikke huset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2023

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Tak for svar. Hvad synes børnene om at dele værelse? Og hvor gamle er de?

De er 2, 4 og 11...

de synes det er fint nok indtil videre...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2023

Anonym

Anonym skriver:

Tak for svar. Det bliver spændende hvad din store dreng kommer til at sige til at dele værelse med en lillebror, når der er så stor aldersforskel og han ellers har været vant til at være enebarn.

Årh nej de kommer aldrig til at dele værelse. 
Jeg har 2 værelser og en stue. Så er det mig der rykker på sovesofa i stuen, hvis der skulle opstå et behov for et værelse til lillebror. 

Anmeld Citér

17. januar 2023

Anonym

Min mand havde det lige sådan.. så fik vi en forskrækkelse hvor vi troede jeg var blevet gravid uplanlagt (det var jeg så ikke) men da tog vi snakken: ville vi ønske en abort pga et værelse for lidt?

Sværet var et kæmpe nej. Og vi vil heller ikke flytte. Så vi fandt ud af at vi nok skulle finde en løsning. Og da vi ligesom havde indset det, blev vi enige om at vi skulle have flere børn. Og nu snakker vi allerede om nr 4.. det betyder at børn skulle dele værelse to og to altid. Eller flytte i telt i haven det skal nok gå. Et eller andet sted er det ret privilligeret at have et rum hver. Og over for børnene kan vi jo sige at mor og far deler værelse to og to, så det skal børnene også

Med tiden har vi måske mulighed for at til/ombygge og så kan vi voksne rykke i stuen, hvis det virkelig skulle blive et problem at dele 

Anmeld Citér

17. januar 2023

Miia90

Anonym skriver:

Tak for svar.

Hvad er jeres fremtidige plan for børneværelser? Vil i flytte i noget større inden ham på 5 bliver så stor at han gerne vil have sit eget eller flytter i så ud af dét værelse og på sovesofa i stuen?

Planen er helt klar at få noget større ☺️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.