Jeg er virkelig på var bund. Jeg er rigtig glad for min kæreste. Vi kan have det skide godt hele ugen. Så kommer hans børn og han bliver sur eller irriteret over at jeg ikke ønsker st gøre ingen alene. Han har dem 7/7 så når de er der, er det som om de skal indhente den tidligere uge.
Dette betyder jeg laver de fleste ting hjemme. Jeg ønsker ikke bare at blive ignoreret. Lave mad og madpakke, han tager dog til tider opvasken. Men kan det passe de skal indhente tiden?
Jeg fik skæld ud over at han tænkte den ene måske ikke mente hun fik nok opmærksomhed (ikke noget hun har ytret i følge ham selv) men det var forkert at jeg ville have hjælp i køkkenet. Det er derfor min skyld hun har den følelse
Jeg har forklaret den følelse nok ville komme, ikke pga mig men fordi den anden har ytret til mig hun føler sig overset. Hun bliver set når den anden sovet, og den lille bliver nu til tider irriteret over hun ikke længere bare kan afbryde sin søster, eller før hjælp i det øjeblik hun siger til, hvis han er i gang med noget ved den store
I starten måtte jeg intet ændre i deres liv i forhold til vores fælles hjem. Han vil gerne have det ryddelig og pænt. Men når de er her, kan man efterlade tingene hvor man kom til. (Smide hårbørsten og elastikkerne i stuen, skolebøgerne der hvor man kom til, madkassen på gulvet hvis det er der man tog den ud) det gider jeg ikke og slet ikke fordi det er os der skal rende efter dem og rydde op (for han vil have det ser ordenligt ud)
Jeg ønsker en hund, og dertil gør han selv. Men bamser og lignende må efterlades hvor man er kommet til, og han mener så når hunden kommer kan de med det samme godt finde ud af at ligge den på plads med det samme, hvor jeg mener øvelse i at gøre tingene nu gør det nemmere til den tid, mest fordi en ene oftest ikke kan huske vad hun har lavet dagen før
At ligge en hårbørste tog mig 2 måneder at få indført at den ikke bare skal efterlades i sofaen, og han siger han er glad for det nu. Men er det forkert af mig som også bor i dem fælles bolig vi har fundet sammen, kan man godt finde tingene fælles selv om han har børn.
Og er alt min skyld? Er det normalt at fordi de er 3, så et det ikke ham og mig som voksne der skal finde ud af hvordan vores hjem er, men de 3 da de er børn og intet skal ændres for dem? Den store ytre selv det er rart at få rammer og men ikke bare må gøre som det passer en hele tiden
Jeg er bare ved at give op og synes det er hård, jeg skal sørge for de har det fantastisk hele tiden og de har ekstra hygge tid, men hvad med mine følelser og mine ønsker om et hjem? Er det forkert af mig jeg også vil have noget at skulle have sagt?