Er det normalt mænd ikke tænker over graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2023

NTTB

Soonmom skriver:

Synes det lyder helt normalt, i hvertfald ligesom min kæreste, men måske skal I nok lige forventningsafstemning måske ?

Her har jeg altid købt alt til børnene ligefra graviditet til nu, min mand følger ikke med på Aula, vacciner, legeaftaler osv jeg er primær for alt med børnene. Det er jo selvfølgelig noget vi begge er helt tilfredse med og han elsker sine børn overalt på jorden, men arbejder bare meget (han er også selvstændig plus alm job).

Jeg tænker I nok lige skal forventningsafstemme fordi du skriver han er selvstændig og tænker mere på sit job, så nok også så du ikke bliver skuffet  

Ja jeg ved jo hvad jeg er gået ind til med ham og han har sagt fra starten at arbejde fylder meget især til sommer, og det også sådan det er det har jeg vidst hele tiden.. jeg prøver bare forstå hans logik ifht vi faktisk snart skal være forældre, men samtidig er jeg ikke i tvivl om han glæder sig så det er sådan lidt underligt hvad jeg skal føle måske os fordi jeg har prøvet det før og han tænker jeg har styr på det, jeg ved det ikke...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.