NTTB skriver:
Ja lidt som overskrift siger -
Jeg er gravid 25 uger men føler ikke min kæreste helt er med endnu. Jeg er ikke i tvivl om han glæder sig til hun kommer, men han virker bare lidt fjern i forhold til alt baby snak, navne, praktiske ting, det ligesom om det eneste han tænker på er hans arbejde da han er selvstændig jeg jar stort set købt alt baby ting
.. derudover skal vi os flytte sammen her om lidt. Og er begyndt st tolke han signaler som om han slet ikke vil det her og mig og om han overhovedet vil være sammen med mig - det nok hornoner men jeg ved slet ik hvordan jeg skal håndtere det her lige nu. Ved ikke om det normalt mænd ikke er så meget ind over tingene? 
Det lyder rigtigt svært at være i, om det er hormoner eller ej forstår jeg godt, at du mangler støtte og en følelse af, at I begge to vil det lige meget - eller i det mindste så der ikke er tvivl om, at man vil det!
Min kæreste og jeg prøver selv at blive forældre og han prøver at virke cool omkring det fordi det endnu ikke er lykkedes efter 12 måneder. Jo mere han er investeret jo mere skuffet bliver han når den ikke er der. Dog er jeg slet ikke i tvivl om, at han vil det. Vi snakker både navne og udstyr osv. fordi vi er planlægger-typer begge to. Så generelt set tror jeg kvinder er mere involveret fordi det jo sker i vores egen krop, men jeg synes ikke man burde være i tvivl.
Jeg håber du kan bruge mit svar til noget. Og tillykke med graviditeten!
Anmeld
Citér