Blodprøve blodsukker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.509 visninger
15 svar
3 synes godt om
31. december 2022

2 gang behandling

Andre med højt bmi der har været ved sin læge og få blodprøve for og se ikke glukosebelastning da det ik er muligt men blodprøve men ved godt det kun er hvis man opfylder 2 betingelser ikke kun højt bmi men også at man har det i familie og det har jeg ikke og havde det heller ik første gang og føder små børn og alt med sukker er tjekket inden graviditet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2022

Darling

Jeg har haft sukkersyge i min graviditet og jeg føder også små børn, 2650 vejede min søn. Jeg ville få det tjekket ikke for din skyld, men for dit barns skyld. 

Anmeld Citér

31. december 2022

2 gang behandling

Darling skriver:

Jeg har haft sukkersyge i min graviditet og jeg føder også små børn, 2650 vejede min søn. Jeg ville få det tjekket ikke for din skyld, men for dit barns skyld. 

Ja var det også blodprøve hos din læge altså alm blodsukker prøve selvom det ik sikkert det blir nødvendigt her da det allerede er tjekket nu og prøver og undgå nåle som jeg ikke kan med det er også kun hvis man har 2 af de ting de siger de anbefaler det men det har jeg ik så ik sikker de tilbyder det.mine egne læger

Anmeld Citér

1. januar 2023

Kastanje

Få købt emla creme der bedøver huden - du kan vitterlig intet mærke og så læg dig ned i stedet for at sidde. Det er ikke første eller sidste gang du kommer til at skulle have taget en blodprøve. Og dit barns helbred er vigtigere.

Anmeld Citér

1. januar 2023

2 gang behandling

Kastanje skriver:

Få købt emla creme der bedøver huden - du kan vitterlig intet mærke og så læg dig ned i stedet for at sidde. Det er ikke første eller sidste gang du kommer til at skulle have taget en blodprøve. Og dit barns helbred er vigtigere.

Ik sikkert jeg skal have en alm blodsukker blodprøve kommer an på hvad min læge siger hvor jeg kommer for alt er tjekket så ik sikkert jeg skal mere i forbindelse med det og det er intet om og mærke men at jeg ikke kan se eller være i nærheden af nåle

Anmeld Citér

1. januar 2023

Kastanje

2 gang behandling skriver:

Ik sikkert jeg skal have en alm blodsukker blodprøve kommer an på hvad min læge siger hvor jeg kommer for alt er tjekket så ik sikkert jeg skal mere i forbindelse med det og det er intet om og mærke men at jeg ikke kan se eller være i nærheden af nåle

Men det er så noget man må øve sig på. Du kommer ikke igennem livet uden at skulle have taget blodprøver..? Jeg kan som sagt anbefale emla.

Anmeld Citér

1. januar 2023

Kastanje

Virkelig ikke for at kritisere…. Men dine beskeder er virkelig svære at læse fordi du ikke sætter kommaer eller punktummer. Forholder du dig ikke til at dele sætninger op. Ordblind?

Anmeld Citér

1. januar 2023

2 gang behandling

Kastanje skriver:

Men det er så noget man må øve sig på. Du kommer ikke igennem livet uden at skulle have taget blodprøver..? Jeg kan som sagt anbefale emla.

Det er ik sikkert jeg skal have flere og min angst for nåle er noget der bare skal leves med og respekteres sådan er det jeg har lært og leve med det og undgår det blot.

Anmeld Citér

1. januar 2023

Kastanje

Det er ik sikkert jeg skal have flere og min angst for nåle er noget der bare skal leves med og respekteres sådan er det jeg har lært og leve med det og undgår det blot.

Min pointe er at for at følge med i ens helbred - kolesterol, hormoner, vitaminer, levertal osv- vil blodprøver være vigtige gennem livet. Jeg tror da helt sikkert en læge vi respektere det… men det er jo kun dog selv det i sidste ende går ud over. 
Det har ikke noget med respekt eller ej at gøre. Men for din egen skyld, er det da dumt ikke at kunne få taget en blodprøve. 

Anmeld Citér

1. januar 2023

2 gang behandling

Kastanje skriver:

Min pointe er at for at følge med i ens helbred - kolesterol, hormoner, vitaminer, levertal osv- vil blodprøver være vigtige gennem livet. Jeg tror da helt sikkert en læge vi respektere det… men det er jo kun dog selv det i sidste ende går ud over. 
Det har ikke noget med respekt eller ej at gøre. Men for din egen skyld, er det da dumt ikke at kunne få taget en blodprøve. 

Ok.ja.forstår din pointe men har ik behov for flere har allerede fået taget alt for mange i mit liv.godt nytår

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.