Ulykkelig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.327 visninger
7 svar
5 synes godt om
30. december 2022

Anonym trådstarter

Hej herinde.. 

Jeg er så dybt ulykkelig lige nu, i det ene øjeblik har jeg lyst til at gøre en ende på mig selv og i et andet øjeblik ved jeg, at det hverken kan eller skal være en mulighed… Men jeg har SÅ ondt inden i. 

Jeg har forladt min kæreste (længere historie, men jeg måtte nå til den erkendelse, at forholdet var usundt) vi skulle giftes om en uge, og jeg er gravid 9 uger henne.. 

Vores hus vi har lejet er opsagt og han har hentet de fleste af vores møbler, og huset står næsten tomt.. Jeg selv og mine store børn på henholdsvis 9 og 11 år har fået lov at rykke ind på et værelse hos min mor til jeg lige ved hvad der skal ske nu.. 

Men alt for mig er kaos lige nu, jeg aner slet ikke hvad jeg skal stille op… Jeg har lyst til at skrige til der ikke er mere luft tilbage

Jeg er SÅ ked af det, men jeg kan ikke sidde og græde har de to store at værne om og passe på også! Graviditeten ved jeg, at jeg er nødt til at afbryde, hvilket smerter mit hjerte då meget, men det er sådan det er nødt til at være..

Og midt i alt det skal jeg tømme hus og ringe rundt og afbestille div. I forhold til det aflyste bryllup…. Og selvom det er uendeligt sødt af min mor at tage os ind, ville jeg ØNSKE jeg bare havde mit eget lige nu…

Jeg har så svært ved at samle mig… Og i morgen skal der være stor nytårsfest her i huset, noget jeg slet ikke lige kan være i

min storesøster er lige kommet hertil aften  og hende og vores mor er netop tullet ind til naboen for at hygge sig med lidt rødvin, og jeg sidder bare herhjemme og føler mig mere alene i verden end nogensinde før

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2022

Mom

Profilbillede for Mom

Du får sådan et her af mig

Jeg har ingen råd, desværre. Og det lyder så hult at sige, at det nok skal gå, men det tror jeg, at det nok skal, det tager lidt tid, men du kommer ovenpå igen, når det værste har lagt sig.

Anmeld Citér

30. december 2022

SKXXX

Profilbillede for SKXXX

Først og fremmest et kæmpestort kram. Derefter må du altså love mig at ringe til Livslinien, inden du handler det mindste på tanken om at gøre det af med dig selv. De er så utroligt kompetente og sidder klar til at hjælpe, når livet gør allermest ondt.

Jeg lover dig, at selvmord ikke er løsningen, og du har små børn, der har brug for dig. Tingene er svære lige nu, men det bliver bedre. 

Anmeld Citér

30. december 2022

Putteputte

Profilbillede for Putteputte

Øv det lyder mega hårdt. Kæmpe krammer herfra

Anmeld Citér

30. december 2022

Månesten

Profilbillede for Månesten

Kunne ikke læse din tråd uden at sende dig et kram ❤️ Jeg kan godt forstå du synes det hele føles uoverskueligt lige nu for hold da op, der er også mange ting du skal forholde dig til. Gør brug af dit nerværk, lad hver at tro du skal klare det hele selv, ræk hånden ud til dine nærmeste. 
Ønsker dig alt det bedste ❤️

Anmeld Citér

30. december 2022

B&J

Kæmpe kæmpe krammer

Føj for en situation men hold da helt op  hvor er du også mega stærk jeg kan skisme godt forstå du hat lyst til at skrige så gør det græd og skrig få det ud det er så sandt.

Træk vejret og du skal nok klare det og nå alt og lige nu ja øv en situation i skal være ved mor men se det som en hjælpende hånd.

Hvis det var mig der stod inden situation du står i vil jeg skrive alt ned på et papir det du skal nå og skal gøre af opgaver også få dem.løst ved ikke om mor søster kan hjælpe dig eller en tæt veninde.

Anmeld Citér

30. december 2022

Mariadle

Kram til dig! 

Jeg har heller ikke nogle gode råd, andet end at du virkelig må værne om dig selv bedst muligt - få brugt dit netværk og meld ud. Få brug for hjælp til det du kan, find nogle at snakke med og græde ud ved, meld dine behov ud. Jeg er sikker på folk har fuld forståelse for, at du midt i alt det kaos, har lidt ondt i sjælen

Anmeld Citér

31. december 2022

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Det er meget vigtigt at du tager kontakt til livlinjen hvis du overvejer selvmord. Sender kram og håber virkelig du opsøger hjælp.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.