Så går jeg ned i tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. oktober 2009

Siber

Hej tøser,

Nu har jeg fået lov at gå ned i tid, dvs nu har jeg fri hver fredag, det bliver fantastisk.

Jeg synes jeg knokler røven ud af bukserne lige pt, med årsplan, forældresamtaler,medarbejder samtaler og alt det andet. I Norge er der gået total svineinfluenza i den, så alle er stort set syge, begge mine kollegaer er syge på skift, hvis ikke de er det selv, er deres børn, jeg bliver jo helt stresset!

Næste uge er Andreas ude og rejse, så jeg har en del logistik der skal gå op i en højere enhed, puha, godt jeg har fri på fredag!

God weekend til alle

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2009

Nadi

Skønt, sikke en lang weekend du får dig så  

Jeg bliver da faktisk en smule stresset bare af at læse om det du skal stå for!! Men det må give lidt ekstra energi og overskud at vide man har fri hver fredag.

Knus Nadi

Anmeld

31. oktober 2009

Siber

Nadi skriver:

Skønt, sikke en lang weekend du får dig så  

Jeg bliver da faktisk en smule stresset bare af at læse om det du skal stå for!! Men det må give lidt ekstra energi og overskud at vide man har fri hver fredag.

Knus Nadi

Det er lige præcis det det gør!

Nu har jeg bare 70 timer avspasering, så jeg håber på en god og laaannnngggg sommerferie!

Knus

Anmeld

31. oktober 2009

Nadi

Siber skriver:

Det er lige præcis det det gør!

Nu har jeg bare 70 timer avspasering, så jeg håber på en god og laaannnngggg sommerferie!

Knus

Er der ikke lidt lang tid til sommer

Men det lyder godt nok skønt!! Jeg går på barsel fra på næste mandag af, egentlig fra på onsdag når jeg har afleveret opgave, men det er fordi vi har to fridage torsdag og fredag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.