Trick or treat, eller PENGE!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. oktober 2009

Rasmine

G-LEM DET, vi giver kun penge til Røde Kors og alle de andre.

Hvad filan bilder ungdommen sig ind???

HER, I kan få nogle af de her giftige Maoam så!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2009

Siber

Helt enig.....................det er noget opreklameret Amerikansk påhit, og lad bare Amerikanerne beholde det!

Knus Siber, der har tisset på det slik som de norske børn skal have   GGGGAAAASSSSSS!

Anmeld

31. oktober 2009

Nadi

Ej det gjorde de bare ikke!!

Altså der synes jeg de danske børn burde ta til sig at det hedder ULYKKER eller SLIK ikke penge. Synes faktisk også de går lidt over stregen til fastelavn, det var sgu ikke som dengang mor var barn.

Og så kan jeg da slet ikke ta seriøst at man gå ud og trick or treat'er i DK når det er en amerikansk skik!

Anmeld

31. oktober 2009

Mary

Vi har ikke haft nogen besøgene her - hvad jeg ved af, tog en laaaang middagslur  Men jeg har faktisk heller ikke overvejet at der er mulighed for 'trick or treat'ere'. Vil i hvert fald ikke sende mine fugleunger ud, men nu har vi heller ikke ligefrem gjort det mindste for at gøre opmærksom på hvad dag det er idag, så det vil vist falde lidt til jorden  Iøvrigt så jeg BR kataloget proppet med kostumer! Gad vide om det bliver mere og mere for hvert år, og før vi aner, så er vi hoppet med på bølgen, suk.

Anmeld

2. november 2009

birgittemarie

Jeg eeeeelsker Halloween!! Og nu endelig er vi flyttet hjem til byen, hvor der faktisk kommer nogle udklædte rollinger på besøg.

I lørdags kom der fire hold og Nova Maria syntes, det var meget spændende. De sagde "slik eller ballade" og var meget søde og høflige og sagde pænt tak, selvom de ikke fik andet end et stykke slik hver, som NM selv gav dem ned i deres poser.

Jeg var meget overrasket over, hvor søde de unger var! Da vi boede i midtbyen, havde jeg besøg af nogle fastelavnsunger, der blev sure over, at de ikke fik penge og som tak, smed de slikposer, jeg havde givet dem lige uden for døren, da de skred. Nøøøj, det syntes jeg var uartigt!

Men mht amerikanske, eller bulgarske eller afganske eller norske, højtideligheder til adoption, er min holdning: hvis de er festlige, hvis de passer ind i mit liv og hvis de indebærer en masse hygge eller gys og gru, så er de velkomne! Jeg tror bestemt ikke, at de vil bidrage til at udvande "vores egne" traditioner som jul og påske, hvis det er det, man frygter?

Kh Birgitte

Anmeld

2. november 2009

Tut

Vi har også haft et par stykker.

Noah synes de er rigtig hyggelige, og de har også kun bedt om slik eller ballade.

Men lørdag aften kom der 3 indvandredrenge på 14-15 år og ringede på - de var ikke engang udklædte.

Christian siger til dem at de skal da være udklædte for at få noget. Hvor efter den ene så siger, jamen jeg er Michael Jackson, jeg har hat på! Argh, den holder sgu ikke. De fik en sølle slikkepind hver  

Anmeld

2. november 2009

Tynen

Tja, ved sgu ikke helt hvad jeg synes..
Egentlig irriterer det mig lidt at vi skal have alle de nye traditioner -Men Halloween virker egentlig meget sjov.
Kan dog S-LET ikke have Valentines day  ARGH!
Back off med alt det lååååve!

Anmeld

2. november 2009

Nadi

Tynen skriver:

Tja, ved sgu ikke helt hvad jeg synes..
Egentlig irriterer det mig lidt at vi skal have alle de nye traditioner -Men Halloween virker egentlig meget sjov.
Kan dog S-LET ikke have Valentines day  ARGH!
Back off med alt det lååååve!

Synes også Halloween er meget sjov, og det er mega hyggeligt at være i USA og Mexico når de fejre det.
Men min grænse er lige som nået når ungdommen i DK begynder at trick or treate.

Åhh Tynen din låver  Jeg kan mærke kærligheden helt gennem skærmen! Valentin's dag er da sååå romantisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.