2 gang behandling skriver:
Har prøvet en slags morfin pille tidligere for noget andet og det blev jeg ik syg af og hvad mener du med smerter det er efter senere om aftenen jeg skal træne men ikke i træningscenter men er i gang med vægttab så skal gøre det hver dag for jeg skal stå fast og blive ved. Ja alt det ved jeg men de smertestillende der jeg fik engang en enkelt morfin mod noget andet hjalp bare det den skulle. Og panodil virker ik på menstruationssmerter hos mig kun og krølle mig sammen og varmt karbad hjælper
Det virker noget voldsomt at ønske morfin for et lille, ikke særligt smertefuldt indgreb. Morfin er til meget stærke smerter, og jeg tvivler på, nogen læge vil udskrive det til dig.
Samtidig er der noget selvmodsigende i, at du på den ene side forventer meget stærke smerter og på den anden side slet ikke kan se for dig, at træningen måske skal droppes en enkelt aften.
Jeg tror, du lægger for meget i indgrebet og de smerter, der kan være forbundet med det. Pas på med ikke at piske en frygt op, som formentlig slet ikke er berettiget.
Anmeld
Citér