Hsu smertestillende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2022

Konjac

Profilbillede for Konjac
2 gang behandling skriver:

Nå nej opdagede kodigmagnyl kun er til svage smerter så skal være stærkere end dem men ik noget man føles som søsyg af når man skal være passager i bil i halvanden time.

Alt hvad du kan få i håndkøb er til svage smerter. 
nu hvor du ikke kan tåle ibuprofen, har du fået at vide om det er selve ibuprofenen eller selve lægemiddelgruppen NSAID du ikke kan tåle, for så skal du holde dig fra kodimagnyl og Treo også. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2022

2 gang behandling

Konjac skriver:

Alt hvad du kan få i håndkøb er til svage smerter. 
nu hvor du ikke kan tåle ibuprofen, har du fået at vide om det er selve ibuprofenen eller selve lægemiddelgruppen NSAID du ikke kan tåle, for så skal du holde dig fra kodimagnyl og Treo også. 

Nej det aner jeg ik men kan da godt være det er nsaid jeg ikke kan tåle så må jeg se om min læge svarer.fordi jeg tager heller ik panodil ved menssmerter da det ikke hjælper på mig det eneste der hjælper på mug når det er karbad også krølle sig sammen. Tak for info

Anmeld Citér

17. december 2022

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Ha ha søsyge det går ik og føle sig søsyg det blir jeg syg af og gøre og det skal ik være noget man blir træt af efterfølgende

Da den også står på træning

Morfin ville gøre dig endnu mere syg. 
men smerter og træning går ikke hånd i hånd. Jeg vil helt sikkert anbefale dig at snakke med en læge. De har flere råd i ærmet og kan sammensætte en plan til dig. 
mange smertestillende har normale bivirkninger som kvalme, hovedpine, sløvhed, svimmelhed osv. derfor skal man også gøre op med sig selv om smerterne er slemme nok til at ville have de bivirkninger. 

Anmeld Citér

17. december 2022

2 gang behandling

SDD skriver:

men smerter og træning går ikke hånd i hånd. Jeg vil helt sikkert anbefale dig at snakke med en læge. De har flere råd i ærmet og kan sammensætte en plan til dig. 
mange smertestillende har normale bivirkninger som kvalme, hovedpine, sløvhed, svimmelhed osv. derfor skal man også gøre op med sig selv om smerterne er slemme nok til at ville have de bivirkninger. 

Har prøvet en slags morfin pille tidligere for noget andet og det blev jeg ik syg af og hvad mener du med smerter det er efter senere om aftenen jeg skal træne men ikke i træningscenter men er i gang med vægttab så skal gøre det hver dag for jeg skal stå fast og blive ved. Ja alt det ved jeg men de smertestillende der jeg fik engang en enkelt morfin mod noget andet hjalp bare det den skulle. Og panodil virker ik på menstruationssmerter hos mig kun og krølle mig sammen og varmt karbad hjælper

Anmeld Citér

17. december 2022

2 gang behandling

SDD skriver:

Har skrevet til min privatpraktiserende læge andet kan jeg ikke gøre for og bede om noget der er stærkere end panodil

Anmeld Citér

17. december 2022

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Har prøvet en slags morfin pille tidligere for noget andet og det blev jeg ik syg af og hvad mener du med smerter det er efter senere om aftenen jeg skal træne men ikke i træningscenter men er i gang med vægttab så skal gøre det hver dag for jeg skal stå fast og blive ved. Ja alt det ved jeg men de smertestillende der jeg fik engang en enkelt morfin mod noget andet hjalp bare det den skulle. Og panodil virker ik på menstruationssmerter hos mig kun og krølle mig sammen og varmt karbad hjælper

Det virker noget voldsomt at ønske morfin for et lille, ikke særligt smertefuldt indgreb. Morfin er til meget stærke smerter, og jeg tvivler på, nogen læge vil udskrive det til dig. 
Samtidig er der noget selvmodsigende i, at du på den ene side forventer meget stærke smerter og på den anden side slet ikke kan se for dig, at træningen måske skal droppes en enkelt aften. 

Jeg tror, du lægger for meget i indgrebet og de smerter, der  kan være forbundet med det. Pas på med ikke at piske en frygt op, som formentlig slet ikke er berettiget. 

Anmeld Citér

17. december 2022

fehår

Du kan overveje at spørge lægen omkring. Dolol/Tramadol. Det er ikke et NSAID og ikke alt for voldsomt.

Men jeg er enig med Mor og meget mere, også fordi smerte i høj grad er psykologisk. Frygten for smerte kan få det til at gøre meget mere ondt. 

Anmeld Citér

17. december 2022

2 gang behandling

Mor og meget mere skriver:

Det virker noget voldsomt at ønske morfin for et lille, ikke særligt smertefuldt indgreb. Morfin er til meget stærke smerter, og jeg tvivler på, nogen læge vil udskrive det til dig. 
Samtidig er der noget selvmodsigende i, at du på den ene side forventer meget stærke smerter og på den anden side slet ikke kan se for dig, at træningen måske skal droppes en enkelt aften. 

Jeg tror, du lægger for meget i indgrebet og de smerter, der  kan være forbundet med det. Pas på med ikke at piske en frygt op, som formentlig slet ikke er berettiget. 

Det er ik træning på den måde det er dans ig vægttab så er nødt til og holdes ved lige for og fortsætte og det er fordi man netop frygter smerter og hvis det er som mens smerte hvilket panodil ik hjælper på God aften

Anmeld Citér

17. december 2022

2 gang behandling

fehår skriver:

Du kan overveje at spørge lægen omkring. Dolol/Tramadol. Det er ikke et NSAID og ikke alt for voldsomt.

Men jeg er enig med Mor og meget mere, også fordi smerte i høj grad er psykologisk. Frygten for smerte kan få det til at gøre meget mere ondt. 

Du har ret det er min frygt for alt hvad man har læst og tvivler på jeg er den eneste der gør det men man Googler alt. Men jeg ønsker ik menssmerter som dem jeg har hvor panodil ikke virker det eneste der virker er og vugge i underlivet eller krølle sig sammen og varme karbade

Anmeld Citér

17. december 2022

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Tror du skal holde op med at Google ting. For der står altid kun alle de værste historier. De almindelige er for kedelige og ingen gider at skrive om noget der ikke er spændende.

hvis du ikke KAN lade være med at Google, så slå lige morfin og afhængighed op. Det er virkelig ikke for-sjov-smertestillende. Og har du tendens til misbrugsproblemer på nogen måde fx mad, medicin, alkohol el lign. så vil jeg råde dig til at opsøge hjælp før du får barn. 

ps det gør endnu mere ondt at føde eller få kejsersnit så du skal nok vænne dig til at ting kan gøre ondt på en helt naturlig måde. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.