Hsu smertestillende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.649 visninger
21 svar
5 synes godt om
16. december 2022

2 gang behandling

Hvad er stærkere end panodil frygter nemlig det vil gøre ondt så overvejer morfin?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2022

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

I forhold til smertestillende er der ret lang vej fra Panodil til morfin. 
Overvej Panodil 2x500 mg og så 4-600 mg ibuprofen. Der kan trappes op hvis der ingen effekt er. Snak med en læge hvis du mangler yderligere vejledning

Anmeld Citér

16. december 2022

2 gang behandling

SDD skriver:

Overvej Panodil 2x500 mg og så 4-600 mg ibuprofen. Der kan trappes op hvis der ingen effekt er. Snak med en læge hvis du mangler yderligere vejledning

Det er det der er problemet jeg må ikke få ipren for det indeholder ibuprofen dem kan jeg ikke tåle og læste det er derfor man mixer dem så folk tager ibuprofen og panodil men da jeg får astmatisk reaktion på ibuprofen kan jeg ikke tage dem

Anmeld Citér

16. december 2022

SDD

Profilbillede for SDD
2 gang behandling skriver:

Det er det der er problemet jeg må ikke få ipren for det indeholder ibuprofen dem kan jeg ikke tåle og læste det er derfor man mixer dem så folk tager ibuprofen og panodil men da jeg får astmatisk reaktion på ibuprofen kan jeg ikke tage dem

I så fald vil jeg helt sikkert mene at du bør rådføre dig med en læge

Anmeld Citér

16. december 2022

2 gang behandling

SDD skriver:

Har skrevet til min almindelige læge for og høre om morfin da jeg ikke kan bruge noget der indeholder ibuprofen som jeg ikke kan tåle

Anmeld Citér

16. december 2022

SDD

Profilbillede for SDD
2 gang behandling skriver:

Har skrevet til min almindelige læge for og høre om morfin da jeg ikke kan bruge noget der indeholder ibuprofen som jeg ikke kan tåle

Der findes heldigvis stadig andre præparater end morfin der burde kunne smertedække dig. Men det vil være med rød trekant og sansynligvis føles som en god omgang søsyge. 

Anmeld Citér

16. december 2022

2 gang behandling

SDD skriver:

Der findes heldigvis stadig andre præparater end morfin der burde kunne smertedække dig. Men det vil være med rød trekant og sansynligvis føles som en god omgang søsyge. 

Ha ha søsyge det går ik og føle sig søsyg det blir jeg syg af og gøre og det skal ik være noget man blir træt af efterfølgende

Da den også står på træning

Anmeld Citér

16. december 2022

2 gang behandling

SDD skriver:

Og skal nok som passager ud og køre halvanden time efter til og starte med

Anmeld Citér

17. december 2022

2 gang behandling

SDD skriver:

Nå ja der er jo kodigmagnyl.de kan købes i håndkøb. Kan jo nok heller ik få noget stærkere da det så er receptpligtigt

Anmeld Citér

17. december 2022

2 gang behandling

SDD skriver:

Nå nej opdagede kodigmagnyl kun er til svage smerter så skal være stærkere end dem men ik noget man føles som søsyg af når man skal være passager i bil i halvanden time.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.