Anonym skriver:
Vi er i midt 30’erne og har børn begge 2.
jeg er helt uenig i dit besyv på venskaber på tværs af køn
jeg har altid haft flest venner af modsat køn. Og abejder i en mandeverden, så for mig er det intet issue. Og det er det heller ikke her, principielt - hvis ikke liiiiige det netop var fordi vennen har ytret at hun gerne vil score ham
det ændrer en hel del.
Åh, jeg var lidt i samme båd.
Min kæreste og jeg var sammen i 3år. Da han begyndte at snakke med en pige. Hun var egentlig ven af hans ven. I starten var jeg ligeglad. Fint nok. Men han fortalte hun sendte nøgenbilleder til hans kammerat, som var i forhold med en anden og kammeraten, viste de billeder til min kæreste.
På et tidspunkt, brugte han al hans tid med hende. De spillede spil online, så han var jo hjemme. Men de spillede fra han kom hjem til han gik i seng. Og jeg stoppede med at spille i den periode. Det stoppede da jeg syntes det var for meget og sådan som hun var med kammeraten stolede jeg ikke på hende. Grunden til at jeg sagde stop, var fordi selv når jeg spurgte om hans tid. Feks, når du er færdig med at spille med dem, kan vi så ikke spille. Også valgte han hende.
Jeg sagde faktisk at jeg ikke syntes det var en god ide , det gjorde mig jaloux og usikker, når han valgte mig fra på den måde.
Du kunne jo foreslå at tage med et par gange, vurdere om din mavefornemmelse er den samme.
Anmeld
Citér