Bange for at miste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2022

Anonym trådstarter

RB90 skriver:

Jeg synes de test ser så fine ud! Tillykke  mine så også sådan ud længe. Først 5+ var stregerne samme farve. Er i uge 16 nu

Åh tusinde tak! Så er jeg mere tryg!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2022

BlobBob

Jeg synes også de ser fine ud.

Jeg har haft 3 biokemiske gravidteter, og en missed abortion i uge 11. Min erfaring siger mig at test fra dag til dag er svære at vurdere noget på, særligt så tidligt. Jeg tester også selv dagligt i starten fordi det giver mig en kortvarig ro, men det er altså upålideligt. 

Jeg er pt. 10+5, og mine test varierede også lidt i starten. Og jeg kunne først teste positiv 4+0, hvor jeg har kunne omkring 3+3 de andre gange, så jeg troede slet ikke på den. Men var til scanning i går hvor der var liv. 

Jeg krydser fingre for at din graviditet fortsætter med at vokse jeg ved hvor svært det er at slå koldt vand i blodet men prøv alligevel 

Anmeld Citér

12. december 2022

StineW79

Profilbillede for StineW79

Alle tests ser positive ud, så stop du bare med at teste. Vh Stine 

Anmeld Citér

12. december 2022

Anonym trådstarter

Tak for svar begge to!

Jeg er nu stoppet med at teste - det giver jo nemlig bare lidt en falsk tryghed eller gør en måske unødigt nervøs

Jeg kan også begynde at mærke symptomer som kvalme og ømme bryster nu - så kan det være med til at minde om, at det formentlig går fint derinde  Heldigvis går det jo godt de fleste gange

Anmeld Citér

12. december 2022

Anonym

Tak for svar begge to!

Jeg er nu stoppet med at teste - det giver jo nemlig bare lidt en falsk tryghed eller gør en måske unødigt nervøs

Jeg kan også begynde at mærke symptomer som kvalme og ømme bryster nu - så kan det være med til at minde om, at det formentlig går fint derinde  Heldigvis går det jo godt de fleste gange

Men lad nu være med at gå i panik hvis symptomerne svinger i styrke og du f.eks. ikke har dem en dag. Det er helt normalt og behøver ikke betyde der er noget galt.

Anmeld Citér

12. december 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Men lad nu være med at gå i panik hvis symptomerne svinger i styrke og du f.eks. ikke har dem en dag. Det er helt normalt og behøver ikke betyde der er noget galt.

Haha, tak - godt at tage bekymringen på forhånd - fordi vil bestemt ikke udelukke at det kunne ske for mig  Tak for dit svar - jeg er blevet lidt mere tryg ved det hele nu - så satser på jeg bedre kan finde ro i det nu

Anmeld Citér

12. december 2022

Anonym

Anonym skriver:

Haha, tak - godt at tage bekymringen på forhånd - fordi vil bestemt ikke udelukke at det kunne ske for mig  Tak for dit svar - jeg er blevet lidt mere tryg ved det hele nu - så satser på jeg bedre kan finde ro i det nu

Har selv været der. Har godt nok aldrig testet efter en positiv, men kender alt til bekymringerne. Har selv tabt 2 gange og ved hvordan man kan analysere ALT. Jeg sidder nu og er gået over termin, men har været bekymret helt ind til jeg begyndte at mærke liv. 

Held og lykke med graviditeten

Anmeld Citér

12. december 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har selv været der. Har godt nok aldrig testet efter en positiv, men kender alt til bekymringerne. Har selv tabt 2 gange og ved hvordan man kan analysere ALT. Jeg sidder nu og er gået over termin, men har været bekymret helt ind til jeg begyndte at mærke liv. 

Held og lykke med graviditeten

Ja det er utroligt hvad det kan gøre ved en! Og jeg forstår virkelig godt, at man bliver ekstra bekymret efter tidligere tab! Hvor er det dejligt at det er lykkes for dig denne gang - og tillykke lige om lidt med den lille

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.