Bange for at miste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.201 visninger
17 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. december 2022

Anonym trådstarter

Hej!

Jeg testede positiv 3+4. Stregerne udviklede sig fint de første dage, men i dag er der ingen udvikling. Faktisk synes jeg den ser en smule lysere ud  Oplever indimellem jeg nogle små niv - og er bange for at graviditeten ikke holder ved..

Den øverste er fra 3+5, midterste 3+6 og nederste 4+0.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2022

Anonym trådstarter

Har i øvrigt meget ondt i lænden - men det føles mere som muskelsmerter end som kramper/menssmerter.

Åh hvor man overtænker alt

Anmeld Citér

11. december 2022

Anonym

Du skal teste hver anden dag og ikke hver dag. testene er ikke lavet til at fortælle dig hvordan din graviditet går, men blot at du er gravid. Du kan ikke gøre til eller fra, men du er gravid og dine teste er fine prøv at nyd det

Anmeld Citér

11. december 2022

Kastanje

Det du beskriver er det typiske for næsten alle graviditeter. Niv og jag… tingene vokser og udvider sig. 
Tillykke og nyd juletiden

Anmeld Citér

11. december 2022

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar! Jeg forsøger at slappe lidt mere af så

Anmeld Citér

11. december 2022

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Og spar lidt på nerverne, ellers bliver de tyndslidt inden barnet fylder 5 år Og de skal holde resten af jeres dage. 

Skal love dig for at den ene bekymring kan overtage den anden

Anmeld Citér

11. december 2022

Anonym trådstarter

Minime2018 skriver:

Og spar lidt på nerverne, ellers bliver de tyndslidt inden barnet fylder 5 år Og de skal holde resten af jeres dage. 

Skal love dig for at den ene bekymring kan overtage den anden

Ja, det kunne jeg godt forestille mig

Smerterne i venstre side/lænderyggen bekymrer mig bare.. men jeg forsøger at holde håbet oppe

Anmeld Citér

11. december 2022

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Ja, det kunne jeg godt forestille mig

Smerterne i venstre side/lænderyggen bekymrer mig bare.. men jeg forsøger at holde håbet oppe

Det hele arbejder og giver sig konstant- du er jo igang med at ruge et menneske. Havde  kraftige smerter helt frem til uge 8 og ligamentsmerter on/off helt frem til uge 17. 

Anmeld Citér

11. december 2022

Anonym trådstarter

Minime2018 skriver:

Det hele arbejder og giver sig konstant- du er jo igang med at ruge et menneske. Havde  kraftige smerter helt frem til uge 8 og ligamentsmerter on/off helt frem til uge 17. 

Jamen du har helt ret! Tak for at dele - det giver lidt ro

Anmeld Citér

11. december 2022

RB90

Jeg synes de test ser så fine ud! Tillykke  mine så også sådan ud længe. Først 5+ var stregerne samme farve. Er i uge 16 nu

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.