Skal i slet ikke lave noget spændende???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. oktober 2009

Hyner

Jeg keeeeder mig nemlig... Ogg jeg mangler sådan noget inspiration..

Huset er gjort rent og kæresten er kørt, og emma er hos sin far i denne weekend...

Come on.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2009

Anja

Jeg kan desværre ikke underholde med så meget. I aften skal vi lægge hus til min mands klassefest med folk fra folkeskolen. Jeg kender INGEN af dem. Elias har haft lidt feber og Esther er morsyg og muggen så jeg gad heller ikke på besøg hos nogen, derfor er jeg og ungerne hjemme.

Det er nok med lidt blandede følelser jeg går aftenen i møde, det er lidt mærkeligt at få besøg af en masse mennesker som man ikke kender. Heldigvis elsker ungerne, når der sker noget med gæster mm. så mon ikke det kommer til at gå fint.

Du må da se at finde på noget at lave !!

Håber at kunne være lidt på baby senere ....

Anmeld

31. oktober 2009

Siber

Vi har desværre hellere ikke lavet det store. Farmand har hentet legehus til tøserne, og er ved at sætte det op. Jeg har stået i køkkenet bagt rugbrød og bagt kage (bare simple muffins)

I morgen skal Alma og jeg se Karius og Baktus i teater, og til børneloppemarked.

Knus Siber

Anmeld

31. oktober 2009

Nadi

Vi har været i Herning Centret idag med et hold rigtig gode venner og hygge os. Og så har Dennis gjort et røver-køb, det siger jeg jer: en super lækker vinterjakke som var sat ned fra 1.699,- til 499,-  

Her til aftens skal vi hygge os med æbleskiver og en god film. "Body of Lies" -nogen der har set den??

Så ved ikke lige hvor inspirerende det er, men en god film kan man da altid få tiden til at gå med

Anmeld

31. oktober 2009

Anja

Vi har været i Herning Centret idag med et hold rigtig gode venner og hygge os. Og så har Dennis gjort et røver-køb, det siger jeg jer: en super lækker vinterjakke som var sat ned fra 1.699,- til 499,-  

Her til aftens skal vi hygge os med æbleskiver og en god film. "Body of Lies" -nogen der har set den??

Så ved ikke lige hvor inspirerende det er, men en god film kan man da altid få tiden til at gå med

Har set filmen og det er okay action. God fornøjelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.