Første gang var jeg sat igang med angusta piller. Vågnede ved første ve der var kraftig og kom herefter regelmæssigt. Der gik dog tæt på et døgn inden fødslen
Anden gang ventede jeg på at blive ringet ind til hindesprængning, da jeg igen var gået langt over termin. Jeg havde flere gange inden haft snydeveer der stoppede efter nogle timer og kom igen flere dage efter. På dagen var min slimprop gået med meget blod. Tog en lur og vågnede med regelmæssige veer. Fødte 9 timer efter.
Tredje gang havde jeg ikke haft det mindste i dagene op til. Dog gik slimproppen delvist flere gange i dagene inden. Hen ad eftermiddagen fik jeg ondt over lænden, ikke rigtig som veer, men mere bare konstant let smerte som blev værre ved bevægelse. Da vi gik i seng, gjorde det ondt når jeg vendte mig. Lidt efter gik det over i veer som gjorde ondt i lænd og skamben. Fødte 10 timer efter.
Jeg har født 41+6, 41+6 og 41+5. Den sidste vejede 4300 g og ca 500-600 g mere end de to første. Der er nok mange faktorer der afgør hvornår man føder. Ved mig tror jeg at det er genetisk bestemt at jeg bare først føder længe over termin
Anmeld
Citér