Langt til børnehave pga økonomi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2022

B&J

Jeg syntes det lyder som en super ide for her tager det 25 minutter på gå ben så er 15 minutter intet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2022

Roselil

Profilbillede for Roselil

Jeg har været nød til at flytte i ny billigere bolig, simpelthen for at redde min økonomi grundet prisstigningerne, men desværre har min den mindste nu 14 km til børnehave, jeg har ikke kørekort, så vi tager toget frem og tilbage, som tager 15 minutter hver vej, har ladet ham blive i sin børnehave, da han har haft svært ved at få venskaber, men nu har han endelig fået 3 rigtige gode venner.

Men har så dårlig samvittighed over, at vi ikke længere bor tæt på børnehaven, og jeg savner det, min dreng elsker at skal med toget og har taget flytningen helt fint, håber på at der kommer en bolig, som passer til min økonomi, i byen hvor han går i børnehaven, men hvad er værst; flytte en gang mere, eller have 15 minutter i børnehave? Vil gerne høre jeres mening

15 min.i tog, det er da ikke meget. Tænker en del folk på landet har længere transport end det?

jeg ville vente med boligskift til jeg fandt det rigtige som forhåbentlig, kunne blive permanent i gennem skoletiden.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.