Tandlægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2022

StineW79

Profilbillede for StineW79

Alm kontrol ved tandlægen er vores yngste på 10 år, lige selv begyndt at gå ned til. Tandlægen ligger på skolen.

Bøjletandlægen ligger i en anden by, så der køre vi dem, men de går selv ind, mens vi sidder i venteværelset. Vh Stine 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2022

Anonym

Jeg arbejder selv i skoletandplejen. Og det glæder os at se forældrene, vi ville være mere bekymret for hvis et 6årigt barn kom helt alene. 

Vi er så glade for at se jer, så endelig tag med

Anmeld Citér

27. november 2022

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Jeg tager stadig med min store pige. Jeg havde tænkt, at hun selv kunne tage af sted denne gang, men jeg tog alligevel med, og det var jeg da glad for, for vi fik en lidt træls besked, som hun blev bekymret over. De havde selvfølgelig bare ringet og givet mig beskeden, hvis jeg ikke havde været med, men jeg tror, min datter var glad for, at jeg var der.

Anmeld Citér

27. november 2022

Anonym

Septemberbarn2018 skriver:

Jeg tager stadig med min store pige. Jeg havde tænkt, at hun selv kunne tage af sted denne gang, men jeg tog alligevel med, og det var jeg da glad for, for vi fik en lidt træls besked, som hun blev bekymret over. De havde selvfølgelig bare ringet og givet mig beskeden, hvis jeg ikke havde været med, men jeg tror, min datter var glad for, at jeg var der.

God stil

Anmeld Citér

28. november 2022

Linlin2022

Omsorgsgiver skriver:

Hvor gammel skal barnet være før det er klar til at gå til skole tandlægen selv?? Min datter er 11 år og er i tvivl da tandlægen kiggede underligt på mig da jeg var med hende her for ikke så lang tid siden

Vi skal køre til en anden by for at komme til skoletandlæge - hvilket vi er meget begejstrede for  Så vi er da med - dog venter jeg udenfor når det er ham på 16

Anmeld Citér

28. november 2022

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg går stadigvæk med til tandlægen med min søn på 15 år og min datter på 13 1/2 år. Min datter går i øvrigt også til bøjletandlægen. Der må vi ikke gå med ind, men bøjletandlægen kommer ud i venterummet og fortæller, hvad der er sket

Det skal lige siges, at vores tandlæge og bøjletandlægen er et andet sted i kommunen og at de skal køres. Måske derfor jeg stadigvæk går med

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.