Spillekonsol til julegave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2022

Anonym trådstarter

Tak for svar.

Vi vil nok undersøge de nævnte lidt nærmere ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2022

IenFart

Profilbillede for IenFart

Nintendo Switch uden tvivl. Mængden af spil med muligheder for multiplayer med 2, 3 og 4 spillere er kæmpe. Det er sjovt at kunne spille hele familien på en gang. 

Anmeld Citér

26. november 2022

Soonmom

Mine drenge på 5 og 6 år bruger Switch og er glade for den

Anmeld Citér

26. november 2022

KoFy

Som en tidligere spiljournalist og stadig total nørd på 33, så synes jeg, I skal købe en PlayStation 5.

100 % den med størst variation af spil - både for små og store.

Anmeld Citér

26. november 2022

Mrs.

Vi har haft lidt af hvert.. 

vi havde ps og Xbox hvor min søn nu er så stor han har favoriseret en konsol og det er blevet Xbox han foretrækker. 

nintendo switch har han, og tror han har brugt den 5 gange Max! (Og kun når vi har været ude og køre lange ture, men kun kort og så tager han sin mobil istedet) så den ligger faktisk bare og samler støv

så har han oculus quest 2 VR briller, og dem bruger han meget! De er super fede, sjove spil både svære og simple, og han får bevæget sig mens han spiller, nogen spil så meget at sveden driver af ham  så det kunne måske også være en mulighed  men det er jo så kun en af gangen man kan spille.

ifht Xbox og ps er det en personlig præference.

Anmeld Citér

27. november 2022

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vi har tre børn - den yngste spiller ikke endnu, men de to andre og deres far hygger sig virkelig med Playstation. Der er masser af sjove spil.

Anmeld Citér

27. november 2022

Anonym trådstarter

Tusind tak for alle jeres svar. Vi er endt med at købe en Playstation.

Anmeld Citér

27. november 2022

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Min mand og jeg påtænker at give vores børn en spillekonsol af en art i julegave. De er 5 og 7 år. Hidtil har de haft adgang til at spille på tablet.

Hverken min mand eller jeg er særlig interesseret i gaming, men vi vil gerne åbne op for, at det med at spille også er noget man kan gøre sammen - og vi vil gerne spille med vores børn.

Jeg er interesseret i, hvilke erfaringer I har med forskellige konsoller - hvad er godt til aldersgruppen, hvad er nemt at gå til for de uerfarne forældre? Er det Nintendo, Playstation eller noget helt tredje? Hvad er de forskellige gode til/dårlige til?

Vi påtænker at kigge efter noget brugt, enten gennem en butik (greenminds eller lign) eller privat. Både mhp pris og miljø

Min yngste på 7 år har en Nintendo switch. Den er vi meget glade for. Den er IKKE koblet til nettet, så han kan kun spille de spil vi giver ham. Samtidig er den lille skærm perfekt, fordi den ikke behøver være sat til TVet. Det gør den mindre dominerende synes jeg. Han kan spille alene eller sammen med sin bror eller en ven. 
For mig som har haft gameboy som barn, synes jeg den er nem at gå til (brugervenlig)

Nå ja og så gør det ikke noget at vi kan spille det gode gamle Super Mario, og klare baner sammen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.