Spillekonsol til julegave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.676 visninger
17 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. november 2022

Anonym trådstarter

Min mand og jeg påtænker at give vores børn en spillekonsol af en art i julegave. De er 5 og 7 år. Hidtil har de haft adgang til at spille på tablet.

Hverken min mand eller jeg er særlig interesseret i gaming, men vi vil gerne åbne op for, at det med at spille også er noget man kan gøre sammen - og vi vil gerne spille med vores børn.

Jeg er interesseret i, hvilke erfaringer I har med forskellige konsoller - hvad er godt til aldersgruppen, hvad er nemt at gå til for de uerfarne forældre? Er det Nintendo, Playstation eller noget helt tredje? Hvad er de forskellige gode til/dårlige til?

Vi påtænker at kigge efter noget brugt, enten gennem en butik (greenminds eller lign) eller privat. Både mhp pris og miljø

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2022

Kastanje

Anonym skriver:

Min mand og jeg påtænker at give vores børn en spillekonsol af en art i julegave. De er 5 og 7 år. Hidtil har de haft adgang til at spille på tablet.

Hverken min mand eller jeg er særlig interesseret i gaming, men vi vil gerne åbne op for, at det med at spille også er noget man kan gøre sammen - og vi vil gerne spille med vores børn.

Jeg er interesseret i, hvilke erfaringer I har med forskellige konsoller - hvad er godt til aldersgruppen, hvad er nemt at gå til for de uerfarne forældre? Er det Nintendo, Playstation eller noget helt tredje? Hvad er de forskellige gode til/dårlige til?

Vi påtænker at kigge efter noget brugt, enten gennem en butik (greenminds eller lign) eller privat. Både mhp pris og miljø

Playstation!

Anmeld Citér

26. november 2022

Kastanje

Evt. Med fifa hvis der er fodboldinteresse. Eller legospil.

Anmeld Citér

26. november 2022

Meyer

Profilbillede for Meyer

Playstation - mine unger har elske at spille Lego spil

Anmeld Citér

26. november 2022

EKAB

Profilbillede for EKAB

Enig med Playstation. Mine børn har en 5’er hos deres far, og de hygger sig virkelig med at spille sammen. Især spiderman, fifa og Lego spil er i høj kurs.

Anmeld Citér

26. november 2022

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Vi har en PS5. De kan snakke med deres venner , som de spiller med, gennem den. 

Anmeld Citér

26. november 2022

Blablaa

Profilbillede for Blablaa

Jeg har personligt været glad for wii Særligt hvis det er noget i skal spille sammen. Der er nogle virkelig sjove spil til wii

Jeg elskede skylander spillet, hvor man kan købe figurer og spille dem i spillet  

https://www.playshop.dk/skylanders

Det er et spil hvor man samarbejder. 

Anmeld Citér

26. november 2022

Igen

Profilbillede for Igen

Switch uden tvivl. Der kan de selv aktivt være med i f.eks super Mario, og det er nemmere at styre end controllers til Playstation 

Anmeld Citér

26. november 2022

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Min mand lærte vores datter at spille Playstation da hun var 4. Det var Rayman hun startede. 
Playstation vil have en fordel at den kan “vokse” med dem forstået på den måde at spillene vil ændre sig, men konsollen er den samme. 
vi har også switch, men så skal de næsten have en hver

Anmeld Citér

26. november 2022

B&J

Igen skriver:

Switch uden tvivl. Der kan de selv aktivt være med i f.eks super Mario, og det er nemmere at styre end controllers til Playstation 

Den hopper jeg med på den har vi haft kæmpe glæde af fordi der kan vi spille alle sammen sammen i et spil og især Marioog der skal man også arbejde sammen  men der er også mange andre spil man kan få som man skal spille sammen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.