Tvivl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2022

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Det jeg egentlig mener med det er, at det jo ikke er sikkert de kan blive nemt gravide “når det passer bedre ind”. Jeg kan bruge mig selv som eksempel. Det har indtil videre taget 2,5 år. Derfor provokerer det mig også, at man bare får en abort fordi det lige er lidt ubelejligt og man tilsyneladende ikke har beskyttet sig. TS planlagde jo en graviditet for et års tid siden, så det har jo ikke noget at gøre med at de har et barn i forvejen med autisme, men mere fordi det ikke passer ind i deres studie/arbejde pt. 

Lidt ubelejligt? 
Jeg arbejder med børn med autisme - og nu ved jeg ikke hvordan ts’s autisme kommer til udtryk hos barnet, men det kræver meget mere energi og overskud at have et barn med autisme. Og med en far der skal være væk, skal man virkelig overveje om det vil gavne familien med endnu et barn. 
Nogle gange er abort det ansvarlige valg - jeg ved ikke hvad der er bedst for ts og hendes familie, men det ved hun heldigvis selv og kan tage det valg som passer deres familie. Og så er det faktum, at I har været i gang i 2 1/2 år irrelevant for ts. De har tilsyneladende ikke svært ved at få børn. Det føles måske uretfærdigt for dig, men ja, de er så heldige, at de kan tage et valg, selvom at jeg nu ikke tror, at ts føler sig spor heldig over at stå i denne situation. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2022

Frejatc

.

Anmeld Citér

6. december 2022

Panther

Profilbillede for Panther

.

Stop dig selv Freja og fuck af. Kig dig selv lidt i spejlet i stedet for at blive ved med at genere et menneske i sorg og tvivl og spørg dig selv hvor mange menneskers grænse du vil overskride for at få din historie. Fy for helvede 

Anmeld Citér

25. december 2022

Anonym trådstarter

Nu får i lige en til opdatering. Jeg har det lidt spøjst med det. Jeg kom ind til scanning og der var to gestationssække der begge var tomme. Jeg er blevet scannet et par gange og har fået taget et par blodprøver for at være sikker på at det ikke var graviditet udenfor livmoderen. Det var det ikke, men blot en graviditet uden foster. �� Mit hcg er faldet, men stadig relativt højt (4000 i torsdags) 

Anmeld Citér

25. december 2022

Girafmor

Sikke en omgang for jer.

Du får lige en krammer herfra. Held og lykke med det hele

Anmeld Citér

25. december 2022

KoFy

Panther skriver:

.

Stop dig selv Freja og fuck af. Kig dig selv lidt i spejlet i stedet for at blive ved med at genere et menneske i sorg og tvivl og spørg dig selv hvor mange menneskers grænse du vil overskride for at få din historie. Fy for helvede 

Hold da op for en omgang opkast.

TS har selv skrevet om det åbent - så må man da forvente, at andre spørger til det.

Anmeld Citér

25. december 2022

Tami

Profilbillede for Tami
KoFy skriver:

TS har selv skrevet om det åbent - så må man da forvente, at andre spørger til det.

Jeg tror vedkommendes (Panther) svar er til en anden deltager i tråden, som ikke er trådstarter. Vedkommende (Freja) ser dog ud til at have redigeret sine indlæg så man ikke kan se hvad der er skrevet

Anmeld Citér

25. december 2022

KoFy

Tami skriver:

Jeg tror vedkommendes (Panther) svar er til en anden deltager i tråden, som ikke er trådstarter. Vedkommende (Freja) ser dog ud til at have redigeret sine indlæg så man ikke kan se hvad der er skrevet

Ah ok - tak for forklaringen. Synes svaret, som det står nu, så helt tosset ud.

Anmeld Citér

25. december 2022

Anonym trådstarter

KoFy skriver:

Hende freja var en journalist der ville have mig til at ringe til hende så hun kunne interviewe mig. Lidt malplaceret synes jeg 

Anmeld Citér

25. december 2022

AnoMor

Tami skriver:

“Freja” er en journalist der blev ved med at skrive til ts for at få en historie og kørte i den sorg ts står i. 
tror det er moderatoren der har slettet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.