Jeg vil lige starte med at sige, at jeg ikke ved om jeg er gravid endnu. Min menstruation burde begynde i dag, men er ikke kommet endnu. Jeg ved den kan blive forsinket af at stresse over det, men det er svært at lade være.
En graviditet vil bare passe så dårligt ind i vores liv lige nu. Vi har i forvejen et barn med autisme, der har haft et meget turbulent år som jeg ikke har lyst til at prakke en lillebror/lillesøster på lige nu.
Jeg er lige startet studie som jeg er utrolig glad for, og ikke har lyst til at skulle holde en pause fra. Min kæreste er startet nyt arbejde, som han heller ikke har lyst til at tage pause fra.
Vi vil dog begge meget gerne have et til barn på et tidspunkt, så jeg føler ikke det er okay at overveje abort. Specielt fordi vi lidt over et år siden var i gennem en spontan abort, som ellers var en rimelig planlagt graviditet.
Jeg kunne godt bruge nogle råd fra jer, hvis i har nogen. I skal være velkommen til at spørge mere ind. Jeg havde først skrevet en meget længere besked, men kom til at lukke siden ned, så jeg har måske glemt noget relevant
Anmeld
Citér