Vi havde den værste morgen herhjemme….. jeg tror selv jeg lider af en meget, meget mild form for add - altså jeg kan ikke sortere i lydene, det er mit primære problem. Jeg er så, så dum, at tænde både opvasker og vaskemaskine tidligt i morges så det ku være klar til tømning her når jeg lige har en time inden jeg skal på job. Men de ‘larmer’ og min mand tænder radioen. Samtidig taler mine tre børn til mig konstant: mor ved du hvor det er? Mor kan du hjælpe? Og far spørger: kan du lige finde lågene til madpakken her osv osv…. Ingen gør noget i en ond mening, men det hele koger indeni mig og jeg føler der bliver stukket knive ind i mit nervesystem. Det er en meget underlig følelse, som folk nok kun forstår hvis de har prøvet det
nå, men jeg ender jo med at være sur og irriteret og det hele kulminere da ungerne diskutere hvem det skal side forest i bilen 
en kæmpe diskussion imellem dem. Jeg bliver skide sur og råber og skriger og ender med at forlange en af de store fremadrettet må cykle (7km hver vej) og de andre to så må sidde på bagsædet hver eneste fucking dag. Åh og jeg skælder og smælder ….. ( de havde i forvejen været sindsygt langsomme til at pakke tasker, de gad ikke i skole, mellemste gad ikke til gymnastik - alt havde været brok fra start….)
men åh mit hjerte bløder jo nu. De store var så kede af det ved aflevering fordi jeg var så sur
og nu hader jeg mig selv.
jeg ved ikke hvad jeg vil med indlægget….. men mon nogen kender det? Eller er jeg verdens værste mor? 
Anmeld
Citér