Anonym skriver:
Ok
Hvordan kommer din søns epilipsi til udtryk?
Her overvejer vi om vi vil takke ja eller nej tak til behandling da det heldigvis er i en mild grad som vores datter har og så ser vi ikke helt nødvendigheden i at hun skal starte op i behandling. Selvfølgelig hvis det bliver værre.
Også kun i mild grad,men næsten hver dag har han,om morgenen,sløret syn og snurren i hænder og fødder. Han har tit voldsom og langvarig hovedpine,og han har haft et slemt anfald,som jeg overværede,hvor han stod og rystede og var ikke-kontaktbar,det var meget grimt at se.
Han har fået en eeg,og den viste ingenting,men da jeg lider af migræne,og min bror også havde en del af den slags anfald som teenager,mener de det er en underliggende epilepsi,og har som sagt startet ham op på medicin. Min eksmand var meget imod det,og jeg er heller ikke begejstret. Jeg føler det faktisk lidt som et overgreb at proppe det i ham. Vi skal gå til kontrol jævnligt,så jeg håber at det enten kan trappes ned på et tidspunkt,eller at han måske kan vokse fra det,og komme af medicinen igen.
Anmeld
Citér