Jeg har for et par dage siden testet positiv, hvilket er 5. gang på 2 år. De sidste 4 gange endte desværre i tidlige tab.
Jeg er ikke rigtig glad denne gang, for jeg forventer ikke at det går godt. Men samtidig har jeg så svært ved at koncentrere mig om noget som helst. Tiden har gået så langsomt siden der var to streger på testen.
Jer der har været i en lignende situation. Har i nogle gode råd til at tackle det? Hvad siger i til jer selv?
Lige nu sidder jeg på mit arbejde, og har meget svært ved at komme i gang med mine administrative opgaver. Lige nu ville jeg ønske at jeg havde et job der var mere fysisk, så jeg ikke bare kan ende med at sidde og spekulere.
Vi har mistet 3 gange lige efter hinanden.
3. gang var jeg slet ikke glad, og troede slet ikke på at det ville være lykkens gang. Jeg ventede bare på jeg begyndte at få brunt udflåd/bløde med ubehag/murren/smerter, for så vidste jeg, at vi kunne få hjælp og blive udredt.
Da vi blev færdige med udredningen var der lagt en plan for en evt. ny graviditet, og hvis ikke jeg var blevet gravid inden sommeren i år. Det gav mig ro og mod, for så var vi fortsat i systemet.
4. gang var lykkens gang for os. Jeg fik Lutinus (progesteron) fra 3+4 (tror jeg nok), til 12+4. 1 tablet til nat.
Jeg sagde til mig selv og min kæreste, at vi hverken ville blive mere eller mindre glade hvis vi mistede endnu engang. For vi kunne hverken gøre til eller fra. Så giv plads til dine/jeres følelser og tanker, og accepter at det er sådan I har det 
For lige knap en uge siden kom vores datter til verden 
Krydser for, at denne gang er lykkens gang for jer 

Anmeld
Citér