Jeg blev skilt for lidt over et år siden fra mine børns far, vi er dog bedste venner og var det fra start af skilsmissen. Jeg fandt hurtig en nu kæreste, som jeg snart har været sammen med et år. Så ja fandt ham hurtigt, vi ser hinanden hver dag arbejder også samme sted, alt er helt perfekt. Han bor i egen lejlighed en by fra mig, og betaler stadig af på lejligheden. Jeg bor til leje, han har travlt med at ville bo sammen og snakker også om at giftes. Han har været single i 6 år og drømmer om det helt store nu igen.
hvis jeg ikke havde børn så havde jeg boet med ham, men hvis jeg flytter hjem til ham, skal mine børn muligvis skifte skole, de mister deres trygge hjem, deres nabo venner mm. Og jeg tænker meget på hvor egoistisk det ville være hvis jeg flyttede jeg til ham. Men jeg er også godt klar over man ikke for andet end en kæreste hvis man ikke bor sammen, eller sådan har jeg det i hvert fald. Lidt underligt at skulle få børn med en eller giftes med en man ikke bor sammen.
men er det bare mig eller er det egoistisk hvis jeg flyttede, det ville jo kun være for mig, mine børn har jo ikke behovet for at bo med ham eller skifte skole mm de er 5 og 6 år. Hvad ville i gøre eller har gjort. Tænker selv det giver mening når de måske er så gamle de kan tage bussen selv til skole. Men der er self 4-5 år til det
Anmeld
Citér