Når man bliver forladt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2022

Anonym trådstarter

Kære jer.

Puha, hvor gør det mig ondt i også har været igennem det samme…. Tak for at dele jeres historie og være så ærlige, det er virkelig et traume

Det er trods alt dejligt at høre i alle skriver noget positivt til slut (at i har det bedre) det giver mig håb og lys for enden af tunellen.

Som menneske føles det som bedrag, og det menneske man deler seng med, deler badeværelse med, deler alt med, ligepludselig er væk er fandme mærkeligt. 

Jeg har grædt mig i selv ihjel de her par dage men, der har også været gode stunder, og jeg har været positiv omkring han selv er smuttet for hvad hvis jeg havde fundet ud af det efter et par år? 
Håber i alle har det godt idag og tak for dele jeres historie. Det hjælper mig igennem mit traume.  Kram til jer alle

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2022

Mortiltreogmåskefire

Jeg synes at jeg har set det her nogen gange efterhånden, hvor at manden går i panik over at være blevet far og det ansvar der følger med  

vil du have ham, hvis han kommer tilbage? For der er en reel chance for at han fortryder  

Anmeld Citér

18. oktober 2022

Anonym trådstarter

Mortiltreogmåskefire skriver:

Jeg synes at jeg har set det her nogen gange efterhånden, hvor at manden går i panik over at være blevet far og det ansvar der følger med  

vil du have ham, hvis han kommer tilbage? For der er en reel chance for at han fortryder  

Hm? Lige nu hader jeg ham alt for meget til at overhovedet skrive til ham ang. vores søn… Men gør det stadig fordi jeg vil være den voksne.

Iøvrigt var det hans største drøm at være far, og vi besluttede os for det sammen selvom jeg ikke var helt klar til at blive mor. Men når jeg ser på det nu er den bedste beslutning i hele verden for det her barn får mig til at stå op om morgnen og smile.

Hvis han fortrød ved  jeg ikke om det noglesinde ville blive godt. Tror jeg ville ha en frygt om at blive forladt for enhver.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.