Er jeg helt væk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2022

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Gid det var mig! Min mand har været på 3 arbejdsrelaterede ture (som faktisk mest gik ud på at hygge, spise god mad og drikke vin) siden juni, og jeg er SÅ misundelig Jeg kunne virkelig godt bruge nogle dage og nætter helt mutters alene, hvor der ikke hele tiden er en 4-årig, der råber mooooaaaaar! Bevares, jeg elsker bestemt mine børn, men jeg ville alligevel ikke sige nej tak til en forlænget weekend uden min familie...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2022

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar! Jeg vil prøve og glæde mig til et par dage alene. Vi lever jo heldigvis i en verden med FaceTime og sms

Anmeld Citér

14. oktober 2022

Anonym trådstarter

jjuhl skriver:

Min mand og vores piger har planlagt efterårsferie hvor jeg altså ikke måtte komme med onsdag kommer den store hjem fra skole med skoldkopper og jeg var ved at hyle fordi jeg lige troede at mine 5 dage helt alene røg i vasken, og deres ferie selvfølgelig også. I dag da jeg så stod og vinkede farvel til dem da de kørte hylede jeg fordi jeg slet ikke kunne have at jeg ikke skulle passe hende når hun nu var syg, det er sgu ikke nemt med de mor følelser altså

Men hvor har jeg glædet mig til alene tid og prøver da også at nyde den. Men her er godt nok stille og mangler en god serie at binge

Haha. Det bliver præcis mig det der! 

Anmeld Citér

17. oktober 2022

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen
Anonym skriver:

Min mand og tre børn tager i sommerhus i morgen i fire dag. Jeg skal selv arbejde - desværre. 
men jeg tager mig selv i, at glæde mig lidt til ensomheden?  Er det mon normalt? Samtidig er det mega angstprovokerende og jeg kommer til, savne dem mega meget 

nogen der har prøvet noget lignende? 

Helt normalt . Nyd stilheden og tiden til dig selv. Det er fabelagtigt. 

Anmeld Citér

17. oktober 2022

Anonym trådstarter

Jeg nyder det!!!  Det har været fantastisk indtil videre og i aften kommer mine kolleger med sushi  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.