Er jeg helt væk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.709 visninger
14 svar
13 synes godt om
14. oktober 2022

Anonym trådstarter

Min mand og tre børn tager i sommerhus i morgen i fire dag. Jeg skal selv arbejde - desværre. 
men jeg tager mig selv i, at glæde mig lidt til ensomheden?  Er det mon normalt? Samtidig er det mega angstprovokerende og jeg kommer til, savne dem mega meget 

nogen der har prøvet noget lignende? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Min mand og tre børn tager i sommerhus i morgen i fire dag. Jeg skal selv arbejde - desværre. 
men jeg tager mig selv i, at glæde mig lidt til ensomheden?  Er det mon normalt? Samtidig er det mega angstprovokerende og jeg kommer til, savne dem mega meget 

Det er helt normalt  

jeg har 7/7 ordning med min søn. Og når vi rammer onsdag/torsdag så glæder jeg mig til fredag når han skal hjem til sin far og jeg har en friuge. Men savner ham da selvfølgelig hver dag alligevel. Og når vi rammer onsdag/torsdag igen. Så glæder mig ligeså meget til at der bliver fredag og han nommer hjem

Anmeld Citér

14. oktober 2022

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Min mand tager på ferie med ungerne lige om lidt - og jeg ved snart ikke hvem af os, som glæder sig mest Fire døgn fyldt med venindemiddage, fordybelse i arbejde, varm kaffe i stilhed, bøger og måske en løbetur … og sove længe!!! Det bliver fuldkommen himmelsk - og så er jeg sikker på at jeg også kommer til at savne dem en anelse

Anmeld Citér

14. oktober 2022

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

jeg vil sige helt normalt :D

der bliver en anden ro når børnene er afsted..

men ja det kan også være enormt angstprovokerende at skulle være helt alene hele dagen uden at man ved at de kommer lige om snart hjem igen..

første gang den ældste var hos sin mormor var jeg fuldkommen ødelagt selvom jeg vidste at han havde det fantastiskt og hyggede sig.. jeg kunne slet ikke finde ud af at gå i seng fordi min sædvanlige rutine pludselig var ødelagt ved at han ikke var der..

så jeg siger det er helt normalt :)

Anmeld Citér

14. oktober 2022

Carina:-)

Jeg elsker når jeg en sjælden gang har alenetid. 

Så sover jeg, arbejder og æder slik som aftensmad. 

Og så er jeg ladet op - når de kommer hjem igen. 

Anmeld Citér

14. oktober 2022

Astoria

Profilbillede for Astoria

Ork ja. Så normalt. Jeg skal snart være alene i fire dage og jeg glæder mig helt vildt! 

Anmeld Citér

14. oktober 2022

1518

Min kæreste skal snart på kursus med overnatning, og fordi jeg ikke kan nå at aflevere, før jeg skal møde om morgenen, har jeg fået svigermor til at tage børnene fra om eftermiddagen og indtil de skal afleveres næste morgen. Og jeg GLÆDER mig til at skulle spise aftensmad helt alene for første gang i 7 år  

Anmeld Citér

14. oktober 2022

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg har også 3 børn. Jeg glædede mig helt vildt da jeg tog 2 dage tidligere hjem fra en sommerhus tur. Det var helt igennem fantastisk at være hjemme uden at skulle tage hensyn til nogen som helst, ingen der sagde “mor” hver 20 sek. og ingen der forventede noget af mig. Det er rart med sådan en pause. 

Anmeld Citér

14. oktober 2022

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Jeg tænker det er ret normalt at blive glad for en pause af og til. 
Min mors bedste fødselsdagsgave til mig i år er at hun henter mine unger dagen før og tager dem til overnatning. Og derudover holder vi fødselsdagen hos hende, så jeg skal bare dukke op med en kage, fejres og får aftensmad inden hun kører os hjem igen. Totalt luksus

Anmeld Citér

14. oktober 2022

jjuhl

Profilbillede for jjuhl

Min mand og vores piger har planlagt efterårsferie hvor jeg altså ikke måtte komme med onsdag kommer den store hjem fra skole med skoldkopper og jeg var ved at hyle fordi jeg lige troede at mine 5 dage helt alene røg i vasken, og deres ferie selvfølgelig også. I dag da jeg så stod og vinkede farvel til dem da de kørte hylede jeg fordi jeg slet ikke kunne have at jeg ikke skulle passe hende når hun nu var syg, det er sgu ikke nemt med de mor følelser altså

Men hvor har jeg glædet mig til alene tid og prøver da også at nyde den. Men her er godt nok stille og mangler en god serie at binge

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.