Utroskab eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2022

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Jeg ved ikke hvad man kalder det, men den besked ville være over min grænse! 

Og nej, jeg kan ikke lige forstå hvordan man kan blive presset til at udlevere sin Snapchat, medmindre man er blevet truet på livet…

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2022

Soonmom

Ja "utroskab"

Dog i anførselstegn, fordi han ikke har været utro endnu, men helt klart prøver på det

Tvunget til at udlevere sin snap, come on, det er den dårligeste undskyldning jeg har hørt

Anmeld Citér

11. oktober 2022

Anonym trådstarter

Ønskebaby1987 skriver:

Jeg ved ikke hvad man kalder det, men den besked ville være over min grænse! 

Og nej, jeg kan ikke lige forstå hvordan man kan blive presset til at udlevere sin Snapchat, medmindre man er blevet truet på livet…

Press fra gutterne som var igang med at snappe med de såkaldte tøser.. 

Anmeld Citér

12. oktober 2022

Månesten

Profilbillede for Månesten

Utroskab defineres forskelligt fra person til person. Mange skriver det ikke er utroskab, men for hende som har opdaget det, føles det måske som utroskab. For nogle går grænsen ved at flirte, andre et kys, for nogle er man først utro hvis man har sex med en anden osv. Så hvad der kan føles som utroskab for hende, føles nødvendigvis ikke sådan for en anden og det er altså derfor hende selv der skal bedømme det :-) forventninger til hinanden er er vigtigt emme og dertil vigtigt man kender den andens grænse for, hvornår man er utro og hvad man altså skal holde sig fra. 

Anmeld Citér

12. oktober 2022

Sprit25

Anonym skriver:

Press fra gutterne som var igang med at snappe med de såkaldte tøser.. 

Måske han skulle få nogle nye venner

Anmeld Citér

12. oktober 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Jeg forstår ikke helt, hvem det er, der har skrevet hvad til hvem. Har manden skrevet sætningen til en pige i en snap, som han så senere er blevet presset til at udlevere til kæresten?

I sig selv er sætningen ikke utroskab. Spørgsmålet er mere, hvad intensionen er med at ville ses. Er pigen en i venskabskredsen, en kollega el. hvor der er almindeligt at sige smukke til hinanden og mødes eller er hun en 'ukendt'. Nu har jeg boet i England, og der er det helt almindeligt at sige ord som love eller darling til folk, selv til folk man ikke kender, så jeg studser ikke så meget over ordet smukke. Men tænker mere over, hvorfor de skal ses og hvem hun er i forhold til ham. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.