Utroskab eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.314 visninger
15 svar
49 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. oktober 2022

Anonym trådstarter

Er en mand utro hvis han er blevet presset til at udlevere sin snap chat og samtidig skriver til pigen : hva så smukke skal vi snart ses? Til trods for man er i forhold… godt nok ikke forgået noget, men incitamentet for at der skulle komme til at foregå noget er der jo… eller hvad? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2022

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Hvordan presser man andre til at udlevere en Snapchat? Man kan vel sige nej tak hvis man ikke vil være med til “legen” tænker jeg. Det lyder nu ret meget mere som en dårlig undskyldning og den pågældende mand (dreng) skal lade være at gøre sig til et offer for at undgå at komme i fedtefadet pga dårlig opførsel 

Anmeld Citér

11. oktober 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Er en mand utro hvis han er blevet presset til at udlevere sin snap chat og samtidig skriver til pigen : hva så smukke skal vi snart ses? Til trods for man er i forhold… godt nok ikke forgået noget, men incitamentet for at der skulle komme til at foregå noget er der jo… eller hvad? 

Altså alene det at spørger en af modsatte køn om man snart skal se (går udfra at det er det eneste man kender til samtalen) det er ikke utroskab og synes ikke det insinuerer at der skal ske noget som helst andet end at ses. 

men ingen kan tvinge en til at udleverer sin snap. Man kan stå fast og sige nej. 

Anmeld Citér

11. oktober 2022

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Det er ikke utroskab at skrive en sådan besked. Det er muligt, at det kunne udvikle sig til det, men det kræver både en krystalkugle og evnen til at læse tanker at svare på, om incitamentet til noget var der eller ej. 
Hvordan man først kan presses til at udlevere sin snapchat og derefter frisk og frivilligt kan skrive sådan, ville jeg være undrende overfor. 

For mig ville det være bedøvende ligegyldigt, om det gik ind under utroskab eller ej. Og hvad andre mente, det var eller ikke var. Hvis jeg konkret frygtede, at min mand var klar til at indlede et forhold med en anden, ville jeg handle på det. 

Anmeld Citér

11. oktober 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Presset? Er han 12 år gammel? Hvordan presser man andre til at udlevere snap chat og skrive en besked? Lyder som en dårlig undskyldning. 

Men nej det er ikke utroskab at adde eller skrive om man skal ses.

Anmeld Citér

11. oktober 2022

Anonym

er han selv kommet og sagt det. 

eller er det først kommet op, ved konen har fundet ud af det ?

det synes jeg gør en kæmpe forskel.

Nej det som sådan ikke utroskab.. men jeg ville da føle et kæmpe knæk i tilliden til min mand. 

Jeg ved ikke helt hvordan man skulle føle sig presset til at udlevere sin snapchat. 

men jeg kunne godt sætte situationen op.

At jeg fx. selv havde haft en eller anden mand stående og forsøge og presse mig, og til sidst føle det ubehageligt. så jeg have givet mig, blot for at få fred og komme væk.

MEN så havde jeg også som det første - sagt det til min mand. 

"Der var den her person, som var meget ubehagelig og blev ved at presse mig. så til sidst gav jeg ham min snapchat for at komme væk.

der er intet i det for mig, og det har ingen interesse. og derfor siger jeg da også til dig som det første. så du kan se det hele." 

men er det derimod kun kommet frem - fordi kvinden har opdaget det. 

så tror jeg simpelthen ikke på en undskyldning om at føle sig presset.

det lyder som en dårlig undskyldning for at være blevet opdaget.

Anmeld Citér

11. oktober 2022

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Altså når han skriver sådan en besked, så er han ikke blevet presset..  Og ja så vil jeg sige, at det er følelsesmæssigt utroskab

Anmeld Citér

11. oktober 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

er han selv kommet og sagt det. 

eller er det først kommet op, ved konen har fundet ud af det ?

det synes jeg gør en kæmpe forskel.

Nej det som sådan ikke utroskab.. men jeg ville da føle et kæmpe knæk i tilliden til min mand. 

Jeg ved ikke helt hvordan man skulle føle sig presset til at udlevere sin snapchat. 

men jeg kunne godt sætte situationen op.

At jeg fx. selv havde haft en eller anden mand stående og forsøge og presse mig, og til sidst føle det ubehageligt. så jeg have givet mig, blot for at få fred og komme væk.

MEN så havde jeg også som det første - sagt det til min mand. 

"Der var den her person, som var meget ubehagelig og blev ved at presse mig. så til sidst gav jeg ham min snapchat for at komme væk.

der er intet i det for mig, og det har ingen interesse. og derfor siger jeg da også til dig som det første. så du kan se det hele." 

men er det derimod kun kommet frem - fordi kvinden har opdaget det. 

så tror jeg simpelthen ikke på en undskyldning om at føle sig presset.

det lyder som en dårlig undskyldning for at være blevet opdaget.

Det kom frem efter hun opdagede det 

Anmeld Citér

11. oktober 2022

Kontrast

Anonym skriver:

Men, hvad er formålet med, at han vil se hende? For det er jo det, han skriver "skal vi snart ses?" Og hvorfor vil han gerne ses med én, han føler sig presset af? Jeg mener bare, at hvis han ikke havde lyst til at give hende sin snapchat i første omgang, skulle han vel heller ikke have lyst til at se hende?

Det han har gjort, er ikke utroskab (endnu), men der er noget, som ikke hænger sammen. 

Anmeld Citér

11. oktober 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Hvordan opdagede hun det? 

lyder som om hun er gået i hans telefon. Så hun må i forvejen have nogle trust issues. 

tænker der er for mange læse dele i fortællingen til at vurderer helt konkret. Men som skrevet først. Så selve sætningen om man skal ses er ikke utroskab. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.