Varmestrømper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2022

TLO

Mp uld strømper, de bliver på de små fusser uden at stramme og holder dem dejligt varme

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2022

B&J

MamaGulloev skriver:

Jeg bruger name it uldstrømper til min yngste på 2,5 år.

Jeg må ind og om de har dem på nettet for vores butik er så kedelig 

Anmeld Citér

9. oktober 2022

B&J

TLO skriver:

Mp uld strømper, de bliver på de små fusser uden at stramme og holder dem dejligt varme

Jeg må kigge efter mp uld strømer tak 

Anmeld Citér

10. oktober 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Til babyfødder sværgede vi til strømperne fra Hummel. De bliver siddende på og er dejlig tykke i det. Vi brugte ikke uldstrømper ret tit, der syntes jeg fødderne blev for varme. Skulle vi ud, så brugte vi Joha uldfutter over. 

Anmeld Citér

10. oktober 2022

B&J

Aalborgtøsen skriver:

Til babyfødder sværgede vi til strømperne fra Hummel. De bliver siddende på og er dejlig tykke i det. Vi brugte ikke uldstrømper ret tit, der syntes jeg fødderne blev for varme. Skulle vi ud, så brugte vi Joha uldfutter over. 

Mange tak  jeg havde set på hummels viste bare ikke om de var gode 

Anmeld Citér

11. oktober 2022

Tinstin

Fuzzies frottéstrømper er rigtig gode, synes jeg. De er billige, fås i mange farver og holder fødderne dejligt varme. Jeg har brugt dem fra min søn var 6 måneder - de bliver også siddende på i den alder.

(De passer dog dårligt ned i sko, fordi de er tykke, men derhjemme er de rigtig gode.)

Anmeld Citér

11. oktober 2022

B&J

Tinstin skriver:

Fuzzies frottéstrømper er rigtig gode, synes jeg. De er billige, fås i mange farver og holder fødderne dejligt varme. Jeg har brugt dem fra min søn var 6 måneder - de bliver også siddende på i den alder.

(De passer dog dårligt ned i sko, fordi de er tykke, men derhjemme er de rigtig gode.)

Mange tak vi skal ud og kigge på en masse strømper kan jeg se ���� vores dreng havde varme fødder og ingen varme strømper 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.