Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad for nogle strømper vil i anbefalede i denne tid?
vores lille tøsepige er 7mdr
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: Hvad for nogle strømper vil i anbefalede i denne tid? vores lille tøsepige er 7mdr
Jeg har altid bare brugt almindelige strømper og thinsulate sutsko udover
AnoMor skriver: Jeg har altid bare brugt almindelige strømper og thinsulate sutsko udover
Syntes bare hun får kolde og klamme fødder i futter det er øv øv
B&J skriver: Syntes bare hun får kolde og klamme fødder i futter det er øv øv
Årh nej den går selvfølgelig ikke. Så er mit bedste bud uld strømper
Jeg hækler selv der er mange gode opskrifter på strømper til små, min får nemlig også hurtigt “klamme” tæer.. men en alm strømpe og så en hæklet udover så holder hun varmen og så kan du jo prøve dig frem og se hvad garn du synes bedst om.
Vi har alle dage brugt strømpe bukser.
De bliver siddende og falder ikke af. Og varmer.
Engang kunne man få med skridsikre dutter på også.
Mrs. skriver: Jeg hækler selv der er mange gode opskrifter på strømper til små, min får nemlig også hurtigt “klamme” tæer.. men en alm strømpe og så en hæklet udover så holder hun varmen og så kan du jo prøve dig frem og se hvad garn du synes bedst om.
Ja jeg må høre min søster har lige haft en diskusprolaps i nakken og har hypermobile håndled så jeg er totalt et skvat
men mange og rigtig god ide
AnoMor skriver: Årh nej den går selvfølgelig ikke. Så er mit bedste bud uld strømper
Vi må prøve uld strømper
årgang84 skriver: Vi har alle dage brugt strømpe bukser. De bliver siddende og falder ikke af. Og varmer. Engang kunne man få med skridsikre dutter på også.
Det gør vi også ind i mellem men nogle dage har hun jo busker på så er det strømper og når hun har natdragt på er det strømper
Jeg bruger name it uldstrømper til min yngste på 2,5 år.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128