Indhegning i have til kat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2022

Soonmom

Jeg hegnede hele min have ind som ung 180 cm hegn og med skråning, den ene kat hoppede over og den anden klatrede over, så jeg vil også sige et voliere, hvis du skal være sikker på at holde dem inde

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2022

Anonym trådstarter

Aalborgtøsen skriver:

Der findes en løsning, hvor man sætter hegn op hele vejen rundt og så øverst oppe på hegnet ruller, så katten ruller ned igen, hvis den forsøger at hoppe op. 

Pet Rollers PAKKE 1 - DSE-Service / Pet Grooming

Smart

Anmeld Citér

4. oktober 2022

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

Jeg tænker netop et 180 m hegn hele vejen rundt i hækken, og så så jeg på den side en linkede til at man så kan lave et bøj ind øverst også med hegn.. håber det vil være nok

Håber det lykkes for jer. Vores kat kunne klatre op af vores stakit uden problemer (ved godt, at det ikke er det samme som et hegn)

Anmeld Citér

4. oktober 2022

Anonym trådstarter

Det SKAL lykkes på den ene eller anden måde. Ellers må hun blive inde og vi må finde en måde at holde hende inde uden børnene skal være opmærksomme på om hun smutter ud.. 

loven siger trods alt også at ens kat skal holdes på egen matrikel  så det skal selvfølgelig overholdes.. 

Anmeld Citér

4. oktober 2022

Anonym

Har ikke løsningen, men vil bare lige anerkende din tilgang til at have kat

Hvor ville jeg ønske, at flere katteejere ville tage loven seriøs og holde den på egen matrikel

Holy moly, hvor er jeg træt af katte, der skider i min køkkenhave, sidder på min bil i carporten og slås ude på vejen om natten. Og så vi er ikke en gang “ramt” af hankatte, der strintet ens kælder eller udestue til, som flere naboer i området er. Kæft jeg var blevet olm.

Så tak, kære katteejer

Anmeld Citér

5. oktober 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har ikke løsningen, men vil bare lige anerkende din tilgang til at have kat

Hvor ville jeg ønske, at flere katteejere ville tage loven seriøs og holde den på egen matrikel

Holy moly, hvor er jeg træt af katte, der skider i min køkkenhave, sidder på min bil i carporten og slås ude på vejen om natten. Og så vi er ikke en gang “ramt” af hankatte, der strintet ens kælder eller udestue til, som flere naboer i området er. Kæft jeg var blevet olm.

Så tak, kære katteejer

Hehe tak. 
Er første gang jeg har kat.. Og har før haft have hvor vi var generet af folks katte.. synes det er så frustrerende selv, så vil jeg ikke byde andre.. og så synes jeg generelt det er forkert både for kattens ve og vel - den kan komme til skade, blive kørt ned osv og ejer ikke er der til at passe på den eller hjælpe den, og så skal et kæledyr ikke være til besvær for andre mennesker omkring en..  

har samme holdning til folk med hunde der lader hunden besørge i haven så naboernes haver stinker af møg, eller en hund der hyler hele dagen, og er til gene for andre.. dyr er en glæde - for den der har den.. andre gider oftest ikke belemres med andres kæledyr.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.