Sje skriver:
Mit sidder midt på maven, ved navlen og ud i højre side. Lægevagten talte om mulig blindtarmsbetændelse i mandags, det slog akutmodtagelsen dog ned i går og fandt så blærebetændelse, som jeg ikke slog ud på ved test mandag. Så det er total rutschebane.
Jeg har mistet min appetit og er mega træt. Det er virkelig noget lårt...!
Jeg føler med dig 
Mon ikke du skal give jordemoderen et kald ang. ekstra tjek af blærebetændelsen hvis det ikke er blevet bedre? 
Ja jeg er også vanvittig træt, men tænker lidt at Selexid'en også har en påvirkning dér. Samtidigt med at kroppen bekæmper infektion.
Jeg var ved egen læge, han tog en urinprøve, mærkede maven og lyttede hjertelyd. Alt så fint ud og stix'en var også blank, men det var den også sidst hvor den så kom tilbage som positiv på blærebetændelse da de dyrkede den til sagen efter. Så de stix giver jeg altså ikke meget for mere. Han sagde at mine smerter nok var ømhed pga den øgede mængde plukveer.
Jeg kan godt forstå at du er nervøs når du ikke er længere henne og oplever smerter og plukveer, men mon ikke at det er pga blærebetændelsen der sætter gang i noget der ellers først "burde" komme senere. Håber at det snart bliver bedre for dig
det er i hvertfald ikke rart.
Anmeld
Citér