Hanspige skriver:
Hvordan var hun da i besøgte hende hos avler?
Vi besøgte hende da hun var omkring 8 uger (langt væk så vi er ikke kommet ofte) og der var hun sød og nysgerrig, sad og puttede hos min store dreng på 12.
der har været meget med det her, for hun skulle være registreret på en race forenings killinge liste men det er hun ikke (hun har ikke stamtavle men begge forældre har), vi skulle have hentet hende da hun fyldte 12 uger sidste mandag, men avler havde ikke fået vaccineret og chippet hende. Vi sagde vi gerne hentede hende og tog hende til dyrlæge og fik det gjort men fik afvide det var ulovligt?? Så skulle vi hente torsdag/fredag efter vaccine og chip. Det havde hun så ikke gjort. Så fik vi lov at hente igår hvor hun så er blevet chippet og vaccineret.
Hun er en meget smuk kat, og blid i sit udtryk og være måde (da jeg tog hende i kassen var der intet overhovedet) vi er super glade for hende på trods af alt det der har været..
avler sagde også hun brugte bakke - og tænker hendes uheld i nat skyldes stress over nye omgivelser??
hun virker ikke til at have ondt eller noget umildbart. Men hun gemmer sig hele tiden, hun hverken undersøger eller noget som helst. Hun har nu siddet siden kl 7 helt op af væggen under vores skænk og bevæger sig slet ikke.. hvis man prøver at kalde/lokke så kigger hun bare. Og her er helt stille her hjemme ellers. Den lille sover lur, og jeg sidder bare og slapper af i sofaen med en kop kaffe. Har endda slukket TV og alt så her er ro til hende, men hun gemmer sig bare..?
Den sidste kat jeg havde gjorde det samme, men dagen efter begyndte den da at undersøge, opsøge os og holde øje med hvad vi laver
når hun “skifter gemmested” løber hun med kroppen helt ned til gulvet og SPURTER fra et gemmested til det næste..
Anmeld
Citér