enlig mor.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2009

qp

noahsmoar skriver:

jo, det må i da! har bare ikke et lige ved den her pc, men ligeså snart jeg kommer til den anden skal jeg nok sætte et ind!!

og mange tak..

Sejt! Vi venter spændte....  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

N&J

Hej og velkommen til.. jeg håber du bliver rigtig glad for siden som jeg bestemt er og at du snart har en lille dreng der vil ud og hilse på verdenen..

Jeg hedder forresten Jane og er alene med min datter Nikita som lige er fyldt 8 mdr...

Anmeld

30. oktober 2009

noahsmoar

ja, det håber jeg også godt nok at jeg har, jeg vil bare gerne han melder sin ankomst nu!!!! hihi

okay, må jeg spørge hvad grunden til du er alene er?

min grund er, at Noah self ikke var planlagt og da jeg ikke ville gå med til en abort, sagde faderen farvel og tak.

Anmeld

30. oktober 2009

Monski

Velkommen til  Og tillykke med din graviditet.

Anmeld

30. oktober 2009

N&J

noahsmoar skriver:

ja, det håber jeg også godt nok at jeg har, jeg vil bare gerne han melder sin ankomst nu!!!! hihi

okay, må jeg spørge hvad grunden til du er alene er?

min grund er, at Noah self ikke var planlagt og da jeg ikke ville gå med til en abort, sagde faderen farvel og tak.

Det må du da.. vi havde kendt hinanden i omkring 1½ år, men var ikke kærester som sådan, men heller ikke hyggevenner, ved faktisk ikke rigtig hvad vi var.. men vi "glemte" at bruge noget, og så var det sådan at jeg altid har sagt at jeg ville beholde barnet blev jeg gravid, men Nikitas far var/er ikke klar til at være far, vi snakker stadig sammen indimellem, men det er først sket efter vi var en tur i kbh da hun var4 mdr, for at besøge ham..

Til gengæld går jeg stadig og venter på at han fortæller sin familie det.. og hans kæreste/venner.. men laf os nu se om han ikke tager sig sammen på et tidspunkt..

Anmeld

30. oktober 2009

noahsmoar

lyder noget ligende min historie!(:

faren til noah mente heller ikke han var klar...

Anmeld

30. oktober 2009

N&J

noahsmoar skriver:

lyder noget ligende min historie!(:

faren til noah mente heller ikke han var klar...

Det er jeg da ked af at høre.. selvom det til tider er hårdt at skulle alt alene, så kan jeg simpelthen ikke forstå hvordan man kan fravælge noget så dejlig som et barn.. der er så mange fantastiske stunder.. man smelter jo helt bare ved at få et smil..

men nu regner jeg med din babydaddy er lidt yngre end min, da jeg jo er en tand ældre end dig..  så det kunne jo være at han en dag er klar til at være der for hans søn.. det håber jeg da for din lille guldklump..

Knuz

Anmeld

30. oktober 2009

noahsmoar

det er også det jeg går og håber på, for min søns skyld!

men indtil da, er jeg heller ikke i tvivl om jeg nok skal klare det alene! min søns far er 18.(:

Anmeld

31. oktober 2009

Nybagt mor

Jamen velkommen til:-)

Går selv og venter en lille dreng - havde termin i mandags

Håber du får rigtig meget gavn af siden herinde - dejligt sted ihvertfald!

Anmeld

31. oktober 2009

noahsmoar

mange tak. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.