enlig mor.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.034 visninger
20 svar
0 synes godt om
30. oktober 2009

noahsmoar

jeg hedder victoria, og er ny herinde, ved ikke om dette var det rette forum at ligge den er tråd i, men kunne ikke finde andre der passede, men jeg er enlig mor og har termin på mandag med en lille dreng, så det er meget spændende! og så skal det lige tilføjes at jeg er 16 år gammel, men derfor stadigvæk har ligeså mange bekymringer og erfaringer jeg gerne vil dele med jer!

håber i vil tage godt imod mig. i må meget gerne spørge!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

NaFe

Jamen hjertlig velkommen til siden..er sikker på du vil kunne finde svar på en masse spørgsmål herinde... der er fyldt med søde mennesker...

Er selv enlig mor til feluca som jeg fik d 4 jan 09... Og hun er det bedste der nogen sinde er sket for mig... Så glæd dig til du snart har din søn i armene...

knus natasja

Anmeld

30. oktober 2009

noahsmoar

Feluca09 skriver:

Jamen hjertlig velkommen til siden..er sikker på du vil kunne finde svar på en masse spørgsmål herinde... der er fyldt med søde mennesker...

Er selv enlig mor til feluca som jeg fik d 4 jan 09... Og hun er det bedste der nogen sinde er sket for mig... Så glæd dig til du snart har din søn i armene...

knus natasja

rigtig mange tak! lyder dejligt...  og du kan tro jeg glæder mig til det.!!!

Anmeld

30. oktober 2009

forår

noahsmoar skriver:

jeg hedder victoria, og er ny herinde, ved ikke om dette var det rette forum at ligge den er tråd i, men kunne ikke finde andre der passede, men jeg er enlig mor og har termin på mandag med en lille dreng, så det er meget spændende! og så skal det lige tilføjes at jeg er 16 år gammel, men derfor stadigvæk har ligeså mange bekymringer og erfaringer jeg gerne vil dele med jer!

Velkommen til

Jeg skal også selv være alene med min datter, termin 12.12.09

Er sikker på at du nok skal blive glad for siden her, som er fyldt med rare mennesker

Dea 33+6

Anmeld

30. oktober 2009

quity

Velkommen til. Jeg er også enlig mor til en søn på 4 år og så har jeg termin  den 30. nov. til endnu et barn.

Du kan godt glæde dig. Og nåpr folk siger at det er ihh og åhh så hårdt at være enlig så tro det ikke. Det kommer an på hvordan du selv har det med det. For mig er det det bedste der kunne ske..

Har du spørgsmål eller andet, så skriver du bare.

Anmeld

30. oktober 2009

Lone Jakobsen

hejsa

vil også bare sige pænt velkommen til siden.

jeg er ganske vist ikke enlig mor, men har været det i mange år. så kender alt til det.

håber du bliver lige så glad for siden som mange af os andre. jeg er lige nu på barsel med mit 4. barn, så jeg bruger rigtigt meget tid herinde

Lone

Anmeld

30. oktober 2009

noahsmoar

rigtig mange tak, dejligt at vide man ikke er alene!

Anmeld

30. oktober 2009

qp

noahsmoar skriver:

Må vi ik se billeder af din mave?

Anmeld

30. oktober 2009

Betina88

Velkommen til siden ..

Håber du bli'r gla' for at være herinde ..

Jeg er så ikk' enlig mor ..

Anmeld

30. oktober 2009

noahsmoar

jo, det må i da! har bare ikke et lige ved den her pc, men ligeså snart jeg kommer til den anden skal jeg nok sætte et ind!!

og mange tak..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.