Hej.
Nu har jeg endelig taget mig sammen til at oprette en bruger herinde i håbet om at jeg kan snakke frit uden at bonusmor, samt søns far ikke opsnapper min færden med ting jeg på ingen måde kan tale med dem om.
Først om mig: har haft min søn boende til og med dec 2020 hvor min daværende kæreste valgte at overfalde mig hvilket betød at jeg pådrog mig 2 kraniebrud, 1 hjerneblødning, 2 brækkede ribben og blodpropper på hjernestammen.
Dette har medført en hjerneskade der gør at jeg meget hurtigt kan blive udtrættet uden den korrekte søvn.
Jeg måtte aflyse samvær grundet corona i sidste uge. På samme tid står min mor med en positiv hjemmetest, hvilket resulterede i at jeg ville være den eneste der kunne køre hende ud og blive testet. (Jeg forblev i bilen mens hun gik derind)
Desuden måtte jeg også blive nødt til at kører hjem til hende om fredagen da hun skulle have antabus (det er kun min søster og jeg der gør dette og vi ønskede ikke at min søster skulle smittes)
Dette har nu resulteret i at min søns far ikke tror på at jeg har haft corona. (Virker det som om) da jeg forsøgte at tale om nogen udfordringer med sønnen.
Til fagfolk ytre de at de ønsker vi kan snakke om tingene, men de lytter kun til sig selv.
Jeg bliver udkørt mentalt, fordi alt skylden bliver pålagt mig.
Er jeg virkelig så forkert på den?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér