pigen1212 skriver:
Hej alle. Nu har mange tidligere hjulpet mig, da jeg spurgt om jeg var gravid - hvilket jeg er! I dag er jeg netop kommet ind i uge 7.
Jeg undskylder hvis samme emne har været oppe før, men jeg kan ikke finde rundt i disse debatter..
Vil I ikke være søde at beskrive jeres forhold efter at have fået en baby - ærligt.
Både i den første tid, men også jo ældre de bliver?
Jeg er selvfølgelig glad og lykkelig over min lille blop, men jeg er så bange. Ind i mellem er jeg så sindssygt ked af det. Jeg vil så gerne have en baby på ALLE parametre, undtaget ét punkt.. jeg elsker min kæreste, vi er fjollede, griner af alt, putter hver nat og morgen, jeg elsker bare at glo på ham, kysse ham, have en aften på sofaen med ham og se film.. selvfølgelig også sex, men nærhed osv kommer før dette for os begge.. vi laver super mange ting sammen, og tager meget ud (ikke i byen, men biograf, spise, gå tur, bare lave noget, vi sidder ikke meget hjemme) og så elsker vi at være ved familie. Men hver dag elsker vi bare at have nærhed og putte. Jeg elsker det så meget og vil ikke ændre én eneste ting. Jeg ved selvfølgelig at en baby ændre forholdet - men hvordan hos jer?
Ved det lyder frygteligt, men ind i mellem ønsker jeg nærmest bare at abortere, så mine problemer er væk….
knus
Hos os har det ikke ændret noget på det nærværende plan. Vi er ligesom jer og har altid være det. Vores ældste er 14 og så har vi en på 12 og 4.
Der er nogle af de spontane ting, som er blevet begrænset, men bare ændret til en tur på stranden, legepladsen, byen osv. Men vi har altså også været i biografen. Den yngste kan godt klare en biograftur, men det er selvfølgelig en film som kan passe til ham også.
Min mand og jeg er meget fysisk tiltrukket af hinanden og kysser, krammer, putter og har sex stort set dagligt. Det har altid været og er stadig sådan og jeg elsker det. Jeg kunne ikke forestille mig andet og ville være ked af at børnene skulle være en hindring for at vi kunne fortsætte med at have et godt forhold. Vi har prioriteret det højt.
Vi har desværre ikke de stor pasningsmuligheder, så det er ret sparsomt hvor meget vi har været ude alene, på de år vi har haft børn. Men jeg synes det er okay, vi har altid formået at hygge os på alle andre tænkelige måder.
Jeg håber I vil bevare den nærhed og intimitet I har nu. Bliv ved med at holde fast i det, selvom der komme en lille skabning. Min mand og jeg har sagtens kunne putte, selvom vi havde en baby. Jeg har tit haft baby i armene/ammet og vi har stadig ligger på sofaen og puttet og set en film.
Nyd babyen og nyd hinanden!