Pusletaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2022

B&J

Hvis vi er på tur har jeg bare en lille lille taske med der rumme lidt bleer vådservietter og pulver og flaske og stofble.

hvis vi er på tur eller familie et eller andet ja så har vi en alm pusletaske med. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2022

Anonym

Jeg har brugt en helt almindelig pæn hverdagstaske, til mine 3 børn. Jeg har aldrig tænkt over at jeg havde brug for en pusletaske. Tror, dengang jeg ventede den første(2008) at en emaljunga pusletaske kostede i omegnen af 800kr. - som jo blev tilbudt i babysam da vi købte en emaljunga barnevogn. Men i min verden var den bare ikke pæn. Det var trods alt en taske jeg skulle gå med stort set dagligt, når jeg var på farten, så jeg valgte at bruge tilsvarende penge på en taske, som har holdt til mine 3 børn og som fungerede super fint. 

Men jeg er ikke til at slæbe alverdens med mig. Jeg havde kun det mest nødvendige med. Og har en enkelt gang oplevet at jeg manglede en body, der gik jeg bare ind i den nærmeste Kvickly og købte en.

Jeg synes man kan købe sig fattig i diverse udstyr som babybutikkerne foreslår. Jeg kan huske vi blev foreslået et hoved/halefad, første gang Det blev brugt én gang, så var det altså for besværligt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.