Pusletaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.161 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. september 2022

Dream

Hvad skal man gå efter når man køber pusletaske?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2022

Darling

Jeg gik efter en der var stor og funktionel, da jeg ikke gider have flere tasker med. Derfor faldt valget på kongens sløjd det handler om dit behov 

Anmeld Citér

5. september 2022

Tip!

Jeg har bare tænkt at fylde min store Octupus taske med bleer, vådservietter, tøj ol.. Har slet ikke et behov for en pusletaske. 

Anmeld Citér

5. september 2022

Anonym

Jeg brugte ikke en pusletaske til min datter, men havde et lille pusleunderlag med lomme til vådservietter mm, som kunne komme med rundt. Denne gang har jeg købt en baby dreamer puslerygsæk, så jeg er spændt på om jeg ser fidusen eller om det bare bliver som med min datter 

Anmeld Citér

5. september 2022

Mrs.

Vi har en lille pusletaske der fulgte med vognen vi købte, men bruger bare min almindelige taske.. 

jeg ammer så har kun bleer, et sæt skiftetøj, våde vatrondeller i en pose (hun kan ikke tåle skumklude og vådservietter hun bliver ILD rød) og så en stofble

Anmeld Citér

5. september 2022

Lje

Dream skriver:

Kig ned i tasken. Er der opdeling af rum til fx et par flasker/flaskekøler/opdeling af tøj og bleer og et godt overblik? Det synes jeg var vigtigt. Dejligt at kunne stå med en hånd og finde alt fordi, det ikke bare lå i en pærevælling. 

Design. Min mand var ikke klar på noget storblomstrede. 

Overflade. Vi valgte en pusletaske, som ikke var sart. 

Vh. 

Anmeld Citér

5. september 2022

AnoMor

Dream skriver:

Jeg havde en pusletaske som fulgte med barnevognen. Der var plads til ekstra tøj, bleer, vådservietter, underlag osv. men var kun fordi den fulgte med vognen at jeg havde en. Ellers havde jeg bsre brugt en almindelig taske. 

Anmeld Citér

5. september 2022

ErDuHerIkkeSnart

Det kommer an på, hvad man vil - jeg har ikke temperament til for meget udstyr og var ofte på farten med baby, så det var lettest blot at smide et par bleer, en pakke vådservietter og så et sæt skiftetøj i min håndtaske eller et stofnet (hvis jeg ikke havde taske med)…

Anmeld Citér

5. september 2022

Dream

Tak for svar allesammen. Jeg har besluttet ikke at bruge penge på en pusletaske, da jeg kan se at de fleste bruger almindelige tasker, så det vil jeg også gøre. Tak

Anmeld Citér

5. september 2022

Soife

Dream skriver:

Jeg har købt en fra Cama Copenhagen, som er i den dyre ende men jeg synes virkelig at den er praktisk og smart. Madrassen er meget tykkere og kan derfor bruges til baby når man er ude, så de kan ligge dér hvis man ikke har nest eller andet med (tænker for eksempel til babysvømning, hurtige besøg hos veninder osv)  Derudover er den inddelt i rum på begge sider af madrassen, så når du pusler er tingene lige ved hånden som derhjemme.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.